Gå til innhold

førstebilen<3 E46 Coupè 2,5i. liten update s.7 :)

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det er viktig det :D

Ja, interiøret er fælt, liker ikke beige :P hva er galt med 4 rørs eksos?:o M3 det :D

Trenger ikke bytte lyktene, bare få inn en prosjektor også kjøpe LED angel eyes :) det som er finest til E46. Lykter med innebygget angel eyes til billig peng (3000-5000) lyser ofte veldig svakt, og er delt opp, er feks 5 lyspærer som gjør at ringen lyser, og da får man ofte sterkere punkt på selve lysringen, og det ser veldig billigt ut

http://cgi.ebay.de/SMD-LED-Angel-Eyes-B ... 606wt_1139 her er de jeg kjøpte :) 800kr inkludert moms, billigere ringer enn du får på gs og biltema + at dem varer! + at du kan koble dem opp mot interiør belysning slik at du får fade in fade out effekt ;o

Dette kostet meg 2500kr totalt ( xenon kitt: 900, angel eyes 800, prosjektor 800)

Ikke helt feil det :)

6he78q8clnyn1w1i930d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der skal jeg serriøst ta en nærmere titt på! :) Så jo kjempebra ut, men jeg ikke helt sikker på om jeg skal gå for angeleyes med det første :P

4-rørs M3 eksos er tøft det, men bare på en M3 :P Jeg syns 2x tar seg bedre ut på vanlige modeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 months later...

Har du bilder av skaden?

Har angst for dette selv, sjekket min i helgen og den så bra ut.

Men 60 lapper? Det må da være en helt syk pris...?

Er da ikke sååå mye jobb. Beste er vel å sveise inn disse forsterkningene f eks fra turner motorsport før det går så langt som det desverre har gjort med deg.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...