magnusr91 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Hehe, ja det er viktig det Ja, interiøret er fælt, liker ikke beige hva er galt med 4 rørs eksos? M3 det Trenger ikke bytte lyktene, bare få inn en prosjektor også kjøpe LED angel eyes det som er finest til E46. Lykter med innebygget angel eyes til billig peng (3000-5000) lyser ofte veldig svakt, og er delt opp, er feks 5 lyspærer som gjør at ringen lyser, og da får man ofte sterkere punkt på selve lysringen, og det ser veldig billigt ut http://cgi.ebay.de/SMD-LED-Angel-Eyes-B ... 606wt_1139 her er de jeg kjøpte 800kr inkludert moms, billigere ringer enn du får på gs og biltema + at dem varer! + at du kan koble dem opp mot interiør belysning slik at du får fade in fade out effekt ;o Dette kostet meg 2500kr totalt ( xenon kitt: 900, angel eyes 800, prosjektor 800) Ikke helt feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Det der skal jeg serriøst ta en nærmere titt på! Så jo kjempebra ut, men jeg ikke helt sikker på om jeg skal gå for angeleyes med det første 4-rørs M3 eksos er tøft det, men bare på en M3 Jeg syns 2x tar seg bedre ut på vanlige modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Jeg har også sett litt på baklykter fra GS, røde med sota blink og ryggelamper. tror det hadde sett nokså bra ut på svart E46 Men frister med LED lamper også, driitpent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det må du, har forklart hvordan jeg gjorde det på topicet og hvis du lurer på noe, bare spør! Kan være enig i det, men smak og behag. Er ikke mine første prioriteter når det kommer til bil akkuratt:P Det er slike du tenker: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /93234.jpg I såfall: helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Da har jeg knipsa ennå litt fler bilder av bilen, sammen med min fars E60 (mobilkamera) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Flotte biler e60 sedan var ganske stilig, vet ikke hvem som er finest. Hva har du i genseren på panser/nyrer bildet? En katt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Haha, neidu har ikke no i genseren, men har bilde av svampebob på t-skjorta den + rynkete t-skjorte som gir en merkelig effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Ble nye skiltholdere på vårmønstringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ser ut som en strøken bil! Liker E46 coupe, hvertfall med oransje blink Noe updates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Har en drøy update ja :/ Subframe disaster... Pris på rep kommer på 60.000kr.. så M-tech og lykter må nok vente litt. Har også bygd ny eksos, bilder og video kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 60K!?!? HVA har du gjort???????? Ja, sleng ut bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Meget pen denne her må jeg si! Behold de orange lysene Synd med skaden hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hva har skjedd nåå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Har du bilder av skaden? Har angst for dette selv, sjekket min i helgen og den så bra ut. Men 60 lapper? Det må da være en helt syk pris...? Er da ikke sååå mye jobb. Beste er vel å sveise inn disse forsterkningene f eks fra turner motorsport før det går så langt som det desverre har gjort med deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå