ZhilleN Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Fant en meget artig tråd, med utrolig mange fangere og div. til e30, meget god inspirasjon for de som vil ha e30'n sin litt annerledes enn alle andre e30'er med mtech 1,2 osv, er klar over at det er mye jalla plast der også, men også utrolig mye fint etter min smak! http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=98746 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 den var bare fæl:P ivaffall grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Se så fint mtech2 er i forhold til resten av den dritten, ikke rart mange har det, det er tross alt penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Se så fint mtech2 er i forhold til resten av den dritten, ikke rart mange har det, det er tross alt penest! Ikke kom her og si at M-tech 1 og Alpina er stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Liker bbs fronten morsomt med noe annet enn alle andre har ja skal være enig at det er jævla mye stygt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Syns zender preface er ganske fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ja zender er veldig fin, og breyton som jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå