coupenilsi Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Har en 200D med kløyva girkasse, betalte årsavgifta forrige uke. Selges enten hel eller i deler, 184 000km på nåla. Manuell girkasse, vet ikke om den er gåen eller hva det er, har ikke kikka.. si ifra hvis det er noen som trenger deler, har strøkne sommerdekk og vinterdekk.
coupenilsi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 bumpibjønn Skrik ut om noen skulle trenge deler
Robin L Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 dette må være den mest fornuftige bruksbilen man kan finne! hadde en slik en. fy fan for en skuddsikker bil. pappa hadde den i 10 år før jeg fikk den. var aldri en feil på den. kun slitedeler. og bruker jo ikke diesel i heletatt. men fryktelig lat dog. kunnet godt tenkt meg en slik i tilegg til 740n. men har nå e34n nå..
coupenilsi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 dette må være den mest fornuftige bruksbilen man kan finne! hadde en slik en. fy fan for en skuddsikker bil. pappa hadde den i 10 år før jeg fikk den. var aldri en feil på den. kun slitedeler. og bruker jo ikke diesel i heletatt. men fryktelig lat dog. kunnet godt tenkt meg en slik i tilegg til 740n. men har nå e34n nå.. Det er ikke kødd Den går det ikke ann og ta liv av, ikke noen rakett heller .. men den går og går og går ..... og GÅR Pluss at den omtrent er allergisk mot diesel. det er ørsmå mengder den bruker !
coupenilsi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Mye skal du ha for den ? Gidder ikke koste på bilen dyre dommer, da det snart er sommersesong og 200sx'n skal ut igjen
bmw520 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Den står på nåværende en delebil, gir du meg 2500kr for du med kassa å bilen, den er nesten komplett, mangler litt i fronten da jeg trengte deler til en annen bil. ikke noe problem å tjene no kr på denne, jeg har ikke tid, da jeg holder på med mine bmw`er
coupenilsi Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 hmm, skal tenke på det Er vel ikke så lenge til snøen forsvinner, og da blir den ikke brukt mer .. Men skal si ifra hvis jeg tar den Hvordan ligger lesja i forhold til porsgrunn ?
coupenilsi Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Da er ragn sells den glade eier av Merca Hvil I Fred
Anbefalte innlegg