Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har kjøpt spotify premium så har det på mobilen.. men når jeg kobler til iphonen til cd spilleren via USB så står det no songs på displayet på dv spilleren.. noen som kan hjelpe meg med dette ? :)

dette skjer uansett om jeg går inn på mobilen og setter på sanger ifra spotify

Skrevet

Spotify er en egen app med eget arkiv for låter. Er ikke alle CD/Multimedia spillere som klarer å styre Spotify.

De virker som regel kun mot iPod delen.

Skrevet

Er det iPhone/iPod støtte på cdspilleren?

Gå på iPod funksjonen, spill av en sang, sett denne på pause. Så går du inn på Spotify og spiller av da, da funker den :D (En kompis som gjorde det slik, håper jeg husker rett)

Skrevet

du det vet jeg ikke! er hvertfall en usb utgang, vet ikke om det er nok jeg.. men har prøvd det der.. eller jeg har ingen sanger på mobilen, så jeg koblet den til cd spilleren gikk inn på spotify, spilte av en sang, og det kom ikke noe lyd :/

Skrevet

Er det ikke iPod funksjon tror jeg det er problemet.

Spilleren leter vel etter en disk, noe som ikke funker med iting.

Skrevet

Jeg plagdes med det samme. Hvis du jailbreaker iphonen din og installerer "musiccontrol", vil du få mulighet til å velge spotify istedet for ipod programmet på telefonen. :-)

Skrevet

Problemet ligger i selve iOS og ikke programmene du laster ned. Når du kobler til iPhonen din og du trykker play vil spilleren din lete etter sanger i iPod-biblioteket ditt. Du må nok jailbreake telefonen, bruke aux-utgangen eller gjøre som Joher sa for å få det til å fungere. Om du får opp sanginformasjon hvis du gjør som Joher sa vet jeg ikke, men vil tippe at man ikke gjør det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...