Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Noen som vet hva det koster for å skifte innmaten på katalysator, eller om det er varme skjoldet da som må skiftes, å evt hvem?
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Skifte innmaten gjør man vel ikke Du kjøper en ny kat som koster skjorta. Hva er problemet ditt med bilen? Går dårlig? Velkommen til forumet btw
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Åja man gjør det ja, hvordan får du tak i det da. Vet du hvor du skaffer billig? Nei skal selge bilen, så han som skal kjøpe den sa den va gåen, jeg har no ikke merket noe. Vet ikke hva det er en gang,
E-39 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Åja man gjør det ja, hvordan får du tak i det da. Vet du hvor du skaffer billig?Nei skal selge bilen, så han som skal kjøpe den sa den va gåen, jeg har no ikke merket noe. Vet ikke hva det er en gang, Biltema selger katalysatorer for ca 900,-
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Han sa den var gåen? Hvordan merker han det? GS selger ny, koster ca MASSE 22 62 62 42 EDIT: GS selger org kat. Biltema funker og men ja.
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 900 ja, ikke så dyrt det vel. Men hvordan sjekker man om den e gått liksom? Nei hvordan han merket det vet jeg ikke.
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Altså om den er gått så får du en motorlampe, og bilen vil gå dårlig om den er tett.
E-39 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Kanskje han hørte noen skrangle lyder derfra,eller banket på katalysator og hørte at innmaten var løs. Hvis du går for den til Biltema og eventuellt får Svendsen eksos til å montere vil jeg anslå en total pris på ca 2000.- De tok 800,- for å sveise fast en Biltema katalysator på en V70 jeg hadde...
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Å hvor i huleste ligger Svendes eksos? Bilen går ikke dårlig, å ingen lamper lyser å ikke en lyd eller skrangling, så skjønner ikke hvoor han får det fra.
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Hvor bor du hen da? Så kan vi fortelle deg hvor nærmeste er Er kontor både i Oslo og Lørenskog. F.eks
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Blir vel til Oslo da, får min bil e i Horten..
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Ligger i tønsberg og da.. ring 800 eksos dvs 800 35 767
E-39 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Svendsen eksos ligger i Fredrikstad,Oslo,Akersus, Bergen . Søk på svendsen eksos så kommer det opp hvor de ligger. De sjekker eksosen din gratis! Du kan også ta en Naf test,men det koster fort 1500,- +++
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Tønsberg ja, goe greier:) eksosen, e jo katalysatoren som e gåen påstår han, ikke potten.
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Katalysatoren er en del av eksosen. Den renser eksosen din for skadelige avgasser Lært no nytt i dag og Her ser du f.eks en katalysator, det er den lille tingen som ser ut som et vepsebol på slutten der. Så etter den har du selve lyddemperen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå