///Kristian Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Blei ikke så værst dette her, Doff Syns jeg kan skimte en annen kjent bimmer på det ene bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 i dag fikk bilen seg en ny runde med voksing (meguiars nxt tech wax 2.0 penger tilbake garanti/ fornøydhets garanti) blei et ganske bra resultat så denne er å anbefalle til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Velbrukt lørdag Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Se her ja. Begynner å ta form nå ja Flotte saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 ja blir ikke så aller værst forhåpentlig vis så blir det bestilt Alpina leppe om en drøy ukes tid ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Den bilen har jeg sett før Kunne ikke hatt noen finere felger på den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Bilen din er faktisk mye penere irl syntes jeg den sølvgrå fargen komplimenteres ikke akkurat på bilder men skikkelig blank og fin er den Det pedal settet du har, fulgte det ikke med plate som skal stå på ben hvileren helt til venstre? Mener jeg har sett det på andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Takk for det glen ;D Den fotvileren må man kjøpe uten om pedalene, å den koster jo nesten mer en det bare pedalene gjør :/ så det får vente litt Alpina leppe neste nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Pen sedan dette! Glemte å kikke på den når du var innom med den hos Glenn i går Får ta det til helga hvis dere joiner treffet Hyggelig å hilse på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 vi kommer på treffet så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Da var alpina leppa bestilt, og på vei:P Kanskje litt opptimistisk og håpe på at den kommer i morgen, men er jo lov å tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Krysse fingra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Halla! flott bil så deg på meny eiktoppen her om dagen Vi må ta en photoshoot sammen alle gutta en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Halla! flott bil så deg på meny eiktoppen her om dagen Vi må ta en photoshoot sammen alle gutta en gang! Den vil jeg være med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå