gnilb Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Ja, sant det Håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Noen bilder av bilen i vinter modus La om til vinterdekk for noen uker siden Også bytte av lykter Kjørte slik en stund pga av mangel på blinklys og langlys Ferdig Oljeskift. Endelig! Ble så sykt schmuud med ny olje og at jeg bytta til castrol Også litt lys. 6000k i grøft, 6000k i fullys og 4300k i nær Har ikke skjedd så mye mer enn det. Skal sy førerstolen i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Meget pen bil du har må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hvorfor 4300 i nær og 6000 i grøft? hvorfor ikke 6000 i begge? eller 4300 i begge? Har du LED parklys eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Nei, det var vel det jeg følte ble rett kjører mest med bare nærlys så da ble det 4300 der mtp at det ser mest ut som halogen samtidig så liker jeg litt blåe grøftlys. Har ikke led men må vel skaffe meg det. Det er ikke så fint med gule parklys sammen med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Liten snutt fra i fjor vinter Min bil er på 6:40 Markus E30 som kjører Treffet fra i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Fikk denne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 jøss, mangler din også hull i taket? :DDD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Nice, samme forsterker jeg kanskje ender opp med jo! Si fra hvis du skal selge eller finner ut at du trenger en som leverer mer i 2ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 jøss, mangler din også hull i taket? :DDD Ja.. er en av de tinga jeg skulle ønske jeg hadde Nice, samme forsterker jeg kanskje ender opp med jo! Si fra hvis du skal selge eller finner ut at du trenger en som leverer mer i 2ohm Fett det skal jeg gjøre! Jeg håper den er stor nok en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Var på posten igjen i dag Basskassa jeg bygger i bakgrunnen Emphaser EA4160s Sammen med monoblokka Fire kanaleren er på 4x160 w rms i 4 ohm Monoblokka er på 2600w rms. Kommer til å bruke den i 1 ohm Driver å sparer til en Digital design 3515 så vet dere litt av planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 pen bil! skal ha xenon i min e34 selv, blie spennende og se hvordan din bil blir med xenon i nær og grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Har xenon i alt nå må vel bare legge ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå