Vegardb17 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har du LED i parklys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Ikke enda men må vel nesten kjøpe det i morgen hvis bildet skal bli fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Før Pæra Ferdig. Dårlig bilde men det viser lyset litt bedre Basskassa kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Fått på litt polyester Fått festa rullgardina ordentlig Det har irritert meg lenge Tror det er slik hattehylla blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 er det ikke bardufoss-rånerne 1 og 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Jo, visst faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Før[ Bilde ] Pæra [ Bilde ] Ferdig. [ Bilde ] stilig har selv planer om å koble sånn jeg kan kjøre nærlys sammen med grøft som en option trur det også hadde vært fett Dårlig bilde men det viser lyset litt bedre [ Bilde ] Basskassa kommer seg [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Det er fett ja får kjøpt bryter på ebay eller koed.no hvis du ikke har en som funker til det mit nsw mener jeg det skal stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Ser ut til at kassa er ferdi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hvis du fortsatt har hattehylla ute ville jeg tatt et strøk med lakk på den for å få tilbake svartfargen kjett med lilla hattehylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Det har jeg ikke tenkt på engang hvor burde jeg kjøpe lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Bisa har vel noe greit noe tenker jeg hattehylle kan man like gjerne bruke vanlig lakk på. Hvis du legger i tynne lag og evt børster over mellom så skal den fortsatt bli greit myk å ta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Supert! *Handlepåbisaetterjobb* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Da har jeg gjort litt igjen. Setet var slitt når jeg kjøpte det så da får jeg ordne det slik at det ikke blir værre! Klipt ut fra den gamle stolen. Ferdig. Det er ikke strøkent men det funker Fått kassa inn i bilen og montert en forsterker Det er egentlig felger som står i fokus for tiden. Har 4 sett jeg ikke bruker Forhåpentligvis blir jeg kvitt to sett rimelig snart. Slik ser stua ut Den har rulla en stykke nå.. Se i signaturen hvis noen er interessert i felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå