gnilb Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Jeg fikk lånt med et verksted forrige helg Bytta ruta og fikk hattehylla inn igjen. En kamerat av meg lurte på om jeg ikke kom til å få forsterkern i bakhodet ved en bråstopp og jeg måtte si meg enig i det.. Så da tenkte jeg å lage noen gjennomgående bolter med en ordentlig skive på. Ferdig kappet med vinkelsliper Borret hull Før Etter Takk for tipset Tzumami Ferdig Så var det ruta sin tur. Endelig Den gamle Denne kom i dag! Den blir ikke tatt i bruk helt enda. Venter på en splitter til strømmen sånn at jeg får koblet opp. Skal lage hull til signalkabler, lage cutouten større da elementet trenger noen mm til for å sitte perfekt også avrunde porten litt mer Men Fy som jeg gleder meg til å få den inn i bilen!! Det var alt for i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Se der ja! ble snadder det der Gjorde seg med litt svart lakk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja, det ble veldig bra med svært lakk! Herregud så trist den så ut før jeg begynte En annen ting er at det slutta å regne inn i bilen Kjøpte inn tjukke signalkabler og nytt blad til stikksaga i dag. Strømfordeleren er på vei i posten også, så anlegget blir mer eller mindre ferdig denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Fikk pakke fra tyskland Håper de passer godt med Ac schnitzeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Trodde jo at jeg skulle få høre hvordan kasse og subben er men fikk jo ikke liv i forsterkeren... Er i kontakt med de som solgte den så håper det ordner seg Mens jeg venter så har jeg fått solgt noen felger og da må jo pengene brukes til å bygge videre Har fått hjelp av og er inspirert av Custom her på forumet. (lånt bilde) Det blir lillebroren til den over, i døra. http://www.judysbilstereo.no/frontsett/ ... mellomtone Og denne. http://www.judysbilstereo.no/frontsett/ ... et-tweeter Så nå er det bare å lydisolere døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1271_n.jpg Eneste bildet fra banekjøringen i helga og jeg kjører rett fram Fikk disse i dag. Jeg har ikke sett det på calypsorot E34 så da må det prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Blir bra det her! jævli mye grom deler det har blitt i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ja, men det har gått en del $$$ også Er vel bare 15-16 laken igjen før sommern kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Haha, sant! Har bare igjen 35-40 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 godt det er flere som "har igjen" litt pengebruk før sommern har heldigvis ikke mye selv, men 2 sett med dekk er jo ikke gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Skal selv og ha dekk. Fuck Dekkonline er nesten gratis da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 det er betydelig mye billigere enn andre steder ja, men ikke prøv å si at det er gratis a! 255/30-20, 225/30-20, 225/40-18 og 255/40-18.. uff blir dårlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hahaha, den svir! litt billigere for dekk til de dorullene jeg skal kjøre med 215/35 og 225/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Men jeg er så usikker på hvilket merke jeg skal gå for! vil ikke ha "felgbeskytter" og vil ha "moderat" strekk.. shit det her er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kjører på med falken ziex 912 elns, digge dekk med pen kant på strekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå