Vegardb17 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kom ikke som ett sjokk at den ble rund har ødelagt ett par slike selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Har du et godt råd for å få den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Jeg kom på at jeg ikke har lagt ut noen bilder av stereoen Kjøpte ny forsterker for å få subben opp og gå Dørene begynner å ta form Avfettet fire ganger også lagt på tre lag med silent coat. Lagt på enda et lag men ikke samme type Det ble tykt ja Ferdig Så var det litt skruing. Nye bremseklosser. Det trengtes! Gammel vs Ny Hit forsvant rondella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Pank inni en litt for stor torx eller 12kant. Funker ikke det så sveiser du på en umbraco og trer stanga fra en liten jekk på den og drar til som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Det må jeg prøve Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Shit, jeg trodde det var bilen min du hadde bilde av der til slutt! haha Nå burde det vel begynne å bli greit med bass hos deg og, og dørene dine ser råbra ut! Du var nøye med å få klemt sammen silent coat mattene overalt så firkantene ble flatere? Er ikke alltid så lett å få til uten rulle, men veldig viktig for at de skal gjøre jobben sin. Stå på, bilen din blir konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Haha De er utrolig like! Hvilken farge er din? Blir sliten i hodet av bass så det begynner å bli en del Satt med hårføner og varma opp silent coaten og gned over med hånda når det var myk. Kan ikke si med hånda på hjerte at jeg gjorde ale firkantene flatere men de fleste Takk! Deadline er 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Haha De er utrolig like! Hvilken farge er din? Blir sliten i hodet av bass så det begynner å bli en del Satt med hårføner og varma opp silent coaten og gned over med hånda når det var myk. Kan ikke si med hånda på hjerte at jeg gjorde ale firkantene flatere men de fleste Takk! Deadline er 17 mai Min er sorrentblau Spørs om du må gå over med ei sånn rulle eller noe før du setter på dørtrekkene, syns noen av firkantene så litt for runde ut og da hefter ikke butylen så godt i døra som den trenger for å faktisk dempe vibrasjonene fra lyden. Hvis den akustiske dempingen tåler å bli rullet da, men det gjør den vel Må passe på å være på den sikre siden når dørtrekkene blir sittende så bra som de kommer til å gjøre! Satser på å få min ferdig senka til 17. Mai og, og helst ei annen bakpotte. Er så stygg symaskin-lyd i den jeg har nå! Samma merket som senkesettet mitt, Supersport. Billig og holdbart men ikke pen høyde på senken og ikke pen lyd i potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Vår er Lazur-Blau xD Blir bra det her ! coiler og skamsenk Må få på acs snart au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Vår er Lazur-Blau xDBlir bra det her ! coiler og skamsenk Må få på acs snart au. Så at den var litt jevnere blå. Har lyst på acs felger jeg og! Hvis det var det du tenkte på og ikke plastikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Haha De er utrolig like! Hvilken farge er din? Blir sliten i hodet av bass så det begynner å bli en del Satt med hårføner og varma opp silent coaten og gned over med hånda når det var myk. Kan ikke si med hånda på hjerte at jeg gjorde ale firkantene flatere men de fleste Takk! Deadline er 17 mai Min er sorrentblau Spørs om du må gå over med ei sånn rulle eller noe før du setter på dørtrekkene, syns noen av firkantene så litt for runde ut og da hefter ikke butylen så godt i døra som den trenger for å faktisk dempe vibrasjonene fra lyden. Hvis den akustiske dempingen tåler å bli rullet da, men det gjør den vel Må passe på å være på den sikre siden når dørtrekkene blir sittende så bra som de kommer til å gjøre! Satser på å få min ferdig senka til 17. Mai og, og helst ei annen bakpotte. Er så stygg symaskin-lyd i den jeg har nå! Samma merket som senkesettet mitt, Supersport. Billig og holdbart men ikke pen høyde på senken og ikke pen lyd i potta Hva slags rulle da? Ja, jeg kan ikke ta noen snarveier! Hva skal du gjøre med senken? Har ikke du akkurat satt på nytt? Da må du bytte! Få frem seksern Det er nok plastikken markus mener Har gitt lakkerern deadline og så håper det går i orden Tror ikke det blir bytte av felger med det først. Elsker rondeller. Mulig jeg skal prøve noen RH topline jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Slik rulle tenker jeg på (sikkert mye annet som kan brukes og): http://www.xtremecar.no/bilstereo/tilbe ... oller.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 En slik ja. En kollega av meg som tilfeldigvis hadde en liggende! Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Da har jeg vært en tur i "garasjen" igjen Glemte jo helt av å legge ut et helhetsbilde etter coilovers kom på bak. Aldri vært så høy bak før Har ikke justert noe ned bare på hardheten Vært en tur på posten Her fant jeg dette godt innpakka Begynte å kappe og tilpasse Etter å ha snakket en del med Julian (Custom)så fant vi ut at det var minst jobb å få horndiskantene inn i dashbordet. Samt at det blir cleanere. Jeg begynte med å ta ut hanskerommet og demonterte dekselet som sitter over hanskerommet. Da kommer slangene til varmeapparat til syne Med slangene der så er det ikke mulig å få plass til diskantene så da måtte jeg ofre litt. Tok bort rillene som sitter midt på dashbordet for å finne rota til slangene. Orginal dempematte av noe slag som sitter klistret fast rundt slangen. Brukte hånda til å følge slangen innover samtidig som jeg løsnet på matten som lå rundt. Da alt var løsnet tok jeg en hånd i midten av dashbordet, ved rota, og den andre i enden ved døra og dyttet med den ene armen og dro med den andre. Vips så var den ute. Det er et endestykke som da sitter igjen helt ytterst på dashbordet. Endestykket sitter med to festepunkter og er lett å få ut med et flatjern Det ble god plass til diskanten nå og da var det bare å montere. Den slangen som er igjen er den som originalt går opp i dashen men nå går den ut i døra. Sett inn fra enden. Ferdig montert med skruer fra undersiden og opp Med orginalt deksel oppå Jeg er storfornøyd For å få inn en slik så må dette fjernes Så var den andre siden! Her er det trangt Begynte med å demontere dekselet ved siden av rattet, tok ut speedometeret og bryterne til kjørelys. Her er det også en slange som er i veien så den måtte fjernes. Den klistermatten sitter mye bedre fast her så uten å ta ut speedometeret så går ikke dette. Kan skimte den inni der Under Ferdig montert. Brukte skurer fra undersiden er og men også en måtte jeg ta fra oversiden og ned. Det var rett og slett for trangt til å gjøre noe annet. Dette må ut for å få inn to slike horndiskanter Så godt som ferdig med tilpassing av dørtrekkene Det var det Desverre så har lakkerern satt seg på fingern og virker ikke som han får den ut med det første. Så med andre ord.. Fangern og skjørta blir ikke ferdig til deadline...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 hvilke høytalere har du? så ut som noen store diskanter hvor fikk du rammene til dørene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå