gnilb Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Hehe Har litt å legge ut ja. Men mangel på pc gjør at det ikke.kommer opp noen bilder. HTC vil ikke laste opp på bimmers Det som har skjedd er at dørene er ferdig! Har ikke fått koblet opp tweeterne men mellomtonene spiller. Å fy faen som det spiller Får vel prøve på no film og en bilde orgie når jeg får en pc på hånd Kanskje du kan legge ut de bildene jeg sendte deg, julian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Jeg kan jo legge ut da om du sender meg bildene. Men fy faen og det spiller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Du har ikje lyst og gjøre biln din helt strøken ? Har et komplett svart skinn interiør om du sku være interessert og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Nedfellbart baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Det er jeg litt usikker på Men er bare og komme og kjike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Tipper det kicker Vurdert å lakke bakfangeren helt ned, og nye stusser? Ble helrå den fronten din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Har lyst til å høre, Martin! Kom til Lillehammer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Bakfanger blir AC Schnitzer det og Lakkert helt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Tipper det kicker Vurdert å lakke bakfangeren helt ned, og nye stusser? Ble helrå den fronten din nå Har ac schnitzer bakfanger til lakk og henter eksos i morgen takktakk Har lyst til å høre, Martin! Kom til Lillehammer! Om en måned så Har enda ikke tweeterne opp å.gå.så trenger litt tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Fortsatt automat på den her ikke sant?Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Denne hadde jeg ikke sett.. Ja, og jeg digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Få kobla på diskantene og ta turen hit så justerer vi til vi ser mannen med ljåen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 HAHA Diskantene er nå i drift og en 80prs henter jeg på torsdag Jeg kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Forrige mandag stod det regn på yr og på min plan så stod det narvik. Uten vindusviskere ble det ganske interessant I narvik møtte jeg Mtech95. Jeg byttet bort hella black lyktene mine mot ny bakpotte, Ac Schnitzer sidekjørt og baklykter med sotet blinklys. Lakkereren sa at han skulle bli ferdig i forrige uke og jammen ble han ikke det. Fredag ringte han brodern og sa at det var bare å komme! Plutselig så fikk jeg litt å gjøre men resultatet var verdt det! Før Etter Dagens arbeid. Tåkelys! Det subber litt ja... Festa Ferdig Brodern har stilt den litt ned bak og jeg er fornøyd Fikk enda en telefon fra lakkereren Firehjulskontroll er bestilt og vindusviskermotor på tur i posten! - Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Du har etter min mening den desidert råeste e34'n på dette forumet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå