thomashm5 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Sender du fra Sverige eller Norge? Tenker på dette med TOLL etc. Jeg kan sende det fra Norge. Det er ikke noe problem.
Tanny Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Har du kjørekomputer og digitale klimabryterene (eller hva det kalles) ? hva skal du ha for dette?
Joakim_fug Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Er det touring eller sedan? hvis touring hvor mye for baksetet??
Haug530D Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Er det touring eller sedan? hvis touring hvor mye for baksetet?? Tvilsomt, E39 ble aldri levert som touring i M5 utgaven, bortsett fra en som tilhører Gerhard Richter. ellers så er det noen ombygde, men de vokser ikke på trær.
thomashm5 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Har du kjørekomputer og digitale klimabryterene (eller hva det kalles) ?hva skal du ha for dette? Jeg har allt det der, men vet ikke hvor mye du trenger og hvor mye jobb det er å få ut av bil. Ring meg så kan vi prates. 91 52 59 39.
thomashm5 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Er det touring eller sedan? hvis touring hvor mye for baksetet?? Ikke noen touring nei, desverre.
burny_ Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Samla pris på speil, fangere og skjørt på den grønne, samt speil og ratt fra den blå?
thomashm5 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Samla pris på speil, fangere og skjørt på den grønne, samt speil og ratt fra den blå? Begge settene speil er solgt. Grønn frontfanger er solgt Skjørt finnes ikke, for det er visst bare kanaler ser det ut som? kan noen svare meg på dette? er alle e39 kanaler (kanalskjørt) helt like eller har m tech og m5 sideskjørt? Jeg er visst litt uvant med e39:) Ser ut på mine som om de er i metall, sveiset fast, og altså ikke har løse skjørt. Ratt fra den blå kan du få kjøpe=) 3.500. Har fangere fra den blå da?
Appelgren Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Selger du de tilsammen 6 støtlistene som sitter i dørene og på bakerste delen av framfagerene?
///Naitsirk Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 E39 har ikke skjørt nei...samme kanal uansett om det er 520i eller m5
thomashm5 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Selger du de tilsammen 6 støtlistene som sitter i dørene og på bakerste delen av framfagerene? Er det shadowline lister du mener? Jeg selger allt jeg=) Har listerverk til sidene også, om det er det du mener. Shadowline piano svart "blanke" kan selges komplett om noen kjøper alle samtidig. Men disse koster ca 10.000 nye, så et fornuftig bud godtas. listeverk til sidene selges for 1500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå