Gå til innhold

GS-Bildeler, felgpakker

DCA
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor koster felgpakker som kostet 12-13000 før jul 22-30000 kroner nå?

Det må jeg si...og i tillegg kaller de det kampanje?

må finnes en forklaring på dette? og NEI det er ikke at det er sesong.. for så mye øker det ikke..

Moderatoredit FTE: Endret overskriften din litt, slik at den refererer til topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne.. Kjøpte 19" LM replica felgpakke i fjor til 11 k, og nå koster den nesten det dobbelte :o

Skulle kanskje hatt meg nye felger selv, men det er utelukket med de prisene der i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de burde opplyst om det på sidene deres. Ser det er MANGE som prøver og selge sine felger de kjøpte på kampanje ifjor sommer og referere til prisene som står der nå og dermed forlanger over nypris for hjulene..... Snakk om å lure folk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får se hva som sies i felgtråden på sponsorforumet, der har Morgan forklart.

Men jeg syns også det er rimelig tullete å ikke ha en stor skrift i webshoppen som sier at dette er midlertidige priser til 2011 kampanjen (31 mars??) starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det burde stått med STORE bokstaver i nettbutikken så ikke noen blir lurt... Er jo ikke alle på finn osv som er innom her og sjekker hva som står i felgtråden som ligger i sponsorforumet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette er jo ikke unormalt...moralen er vel som de fleste andre bedrifter; Åja, de vet ikke at disse har vært / kommer på kampanje? synd for dem.

Dog, jeg har stor tro på at iallefall Morgan vil si at det kommer bedre priser (evt gir bedre pris om felgene er inne)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gjort en helt ny verson av nettbutikken når det gjelder felgpakker .. osv .

Slik at vi kan legge ut bilder av felger på bil etc , så flere kan se og bli inspirert 8)

Prisene som har stått tidl , er faktisk ordinær pris på ei felgpakke om man skal kjøpe til fullpris .

Nå er pakkene rabbatert med 40% , men i tillegg så skal vi gå igjennom de nesten 700 felgpakkene vi har regisrert opp sjekke pris , kontra marked osv .

Mye jobb men skal bli bra for dere der ute spør du meg .

Både felger og dekk har gått opp i pris fra fabrikk , men vi vil prøve kunne holde prisen nede så mye som mulig likevel .

Håper dette kan være litt oppklarende .. mvh Morgan GS BILDELER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødde du Morgan? Har felgpakkene steget så mye at dere må ta 30k for en 20" pakke med ordinær pris? Isåfall er jeg redd dere priser dere ut av markedet.... :shock:

Ingen som må betale 30K for ei 20" pakke hos oss men ... om du tenker på at vi selger mest til firmaer så må det være en ordinær pris med tanke på det markedet også.

Vi som kjøper direkte dekk og felg fra Fabrikk må også følge en prisnorm .

men hvis du trekker minst 40 % fra 30 K da så da må vel det ugjøre en forskjell for deg .

!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...