Gå til innhold

Er det vanlig at det tar 3-4 uker med shipping fra USA ?

E-39
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer vel an på hvilken fraktmetode du har valgt. Skipsfrakt tar veldig lang tid (tror vi brukte 9 dager fra Baltimore til Bremerhaven), og dette kommer på toppen av tolling og omlasting her og der. Vil si 3-4 uker er ganske normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frakta over tar "ikke så lang tid"... det er tida i tollen og posten norge som tar lengst tid...

kjøpte ett komplett eksosanlegg fra statene for noen år siden, og det var over dammen og i norge på 3 dager.. men i tollen var det i ca en uke. og posten brukte 4 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frakta over tar "ikke så lang tid"... det er tida i tollen og posten norge som tar lengst tid...

kjøpte ett komplett eksosanlegg fra statene for noen år siden, og det var over dammen og i norge på 3 dager.. men i tollen var det i ca en uke. og posten brukte 4 dager...

Kan tenke meg du ble ordentlig forbanna da gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollen er blitt utrolig rask nå for tiden ihvertfall.

Har bestilt en del ting fra utlandet i det siste og ser på sporingen at det går inn og ut på samme dag fra tollen.

Til trådstarteren: ville tatt kontakt med turner og fått tak i sporingsnummeret. vil anbefalle deg å bruke jetcarrier når du kjøper ting fra usa, går ganske fort med de ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv http://www.jetcarrier.com fungerer som gull :) Har brukt dem på en haug av pakker nå og har ikke hatt noen problemer så langt. Anbefales virkelig.

+1

Hvis dere holder dere unna posten i tillegg så kan dere lettvint, raskt og gratis fortolle varene selv.

De skriver at dette gjelder varer til en verdi av mellom 200 og 1000, men selv har jeg fortollet varer for 1700kroner på denne portalen.

https://fortolling.toll.no/Tvinn-Internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskeste ordren jeg har hatt fra USA var 6 dager fra jeg bestilte til det lå på postkontoret. Det var Angeleyes fra jlevisw.com

Felgene jeg kjøpte nå nettopp tok ca. halvannen måned med sjøfrakt med Jetcarrier. Da var det ca. en uke innenlands frakt fra San Fransisco til New Jersey. Lå litt i NJ før båten satte seil.

Og prisen var jo fantastisk. 1600 for 58kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...