Gå til innhold

09 E61 525D M-Sport alpinahvit 3, Hartge

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nyydelig bil, nydelig farge, nydelige felger, med andre ord, PERFEKT Geir ! 8) Sinnsykt fine hjul :)

Takk skal du ha.

Fått smelta snøen av vogna da?

Så rimelig nedsnødd ut på det siste bildet du la ut.. :-)

Blir det nye sommersko på den nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, er ikke mye snø igjen nå, men er jaggu ikke for tidlig at den er vekk ! Men det bildet var nok på Oppdal da, så er nok litt mere der enn her ute ;)

Mja, har akkurat kjøpt felger til E30`n fra Tyskland nå, så vi får se.. Har to sett på hånden til E91`n også, men er fra 5-serie, så skal prøve de på først når jeg kommer hjem fra sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble meget lekkert! 8) Om du plutselig får lyst på samme hjulene i antrasitt farge så er det bare å gi lyd ifra deg, bytter gjerne ;)

Har fått montert senkesettet på min også, og som du sier; det senker ikke stort, i alle fall ikke i forhold til hva jeg er vant med fra tidligere. Likevel er det grei "familiesenk", så den skal få stå på bilen så lenge jeg har den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble meget lekkert! 8) Om du plutselig får lyst på samme hjulene i antrasitt farge så er det bare å gi lyd ifra deg, bytter gjerne ;)

Har fått montert senkesettet på min også, og som du sier; det senker ikke stort, i alle fall ikke i forhold til hva jeg er vant med fra tidligere. Likevel er det grei "familiesenk", så den skal få stå på bilen så lenge jeg har den... :)

Sleng ut ett bilde av hjula i antrasitt da!

Gjerne påmontert.

Tviler jeg vil bytte, men vært morsomt å sett. Kan godt hende det hadde sett bra ut på hvit bil.

Lurer faktisk på å heve den litt bak igjen jeg.

Enten det eller kjøpe nye tårn/svinglager foran hos gs, de skal ha noen som gjør att hele fjærbeinet kommer litt lengre opp. Får 1-2 cm mer foran.

Fin familiesenk ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut ett bilde av hjula i antrasitt da!

Gjerne påmontert.

Tviler jeg vil bytte, men vært morsomt å sett. Kan godt hende det hadde sett bra ut på hvit bil.

Lurer faktisk på å heve den litt bak igjen jeg.

Enten det eller kjøpe nye tårn/svinglager foran hos gs, de skal ha noen som gjør att hele fjærbeinet kommer litt lengre opp. Får 1-2 cm mer foran.

Fin familiesenk ja!

Felgene ligger enda i esken, har ikke fått dekkene på dem enda. Og det haster forsåvidt ikke heller, for her oppe har vi enda godt over en meter snø i veikanten :P

Slik ser de ut:

m3p387p5ebr8bmjpc11s.jpg

8jmfy7ialvnrkh68dlbp.jpg

qbhnpt8g13h3umcmdirp.jpg

Tror disse hadde passer som "pikk i Grete" på hvit bil. De kommer nok også til å gjøre seg godt på min, men jeg er veldig konservativ og liker derfor i utgangspunktet "vanlig felgfarge" på felgene, altså sølv. Likevel hadde jeg et innfall av spontanitet og "utforskervilje" da jeg bestilte disse, så får bare prøve å stole på magefølelsen jeg hadde da om at også dette blir bra ;)

Er det mye arbeid å montere nye tårn/svinglager? Holder vel at man klemmer sammen fjæra mens man bytter ut det på toppen? Kunne godt hatt bilen enda litt lavere, både foran og bak, men jeg må nesten begrense meg med denne bilen siden bruksbilen vi har kun har to seter og E61'en derfor må brukes gjennom hele året, både av meg og fruen (som ikke finnes bilinteressert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...