ABS320 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av BMW`n da og hva som har blitt gjort med den i mitt eie. Det er en 1996 model E36 320i. Fargekode: Bostongrün metallic. som kun hadde gått 150000km når jeg kjøpte den. Helt orginal. Kun 2 eier før meg, eldre karer så her var alt tatt godt vare på. Bilen var understellsbehandla hos Hønefoss Steam og Antirustsenter. Fulgte med kvitteringer på det meste som var gjort med bilen bla: Ny starter, foringer, støtdempere og fjærer rundt baut pluss mer. Bilen fremstår som 98% strøken. Er litt rust bobler enkelte plasser men lite med tanke på alder. Har hatt bilen i over 2år. Updates kommer seinere:) Kom gjerne med innspill og kommentarer:) Slenger ut de første bildene av bilen når jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Kom med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det første som ble gjort var å få byttet ut alt av lykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Deretter blei det lyktelister: (Sorry for dårlig kvalitet på bilder fleste er tatt med mobil) M fanger på plass:) Har også vært og henta meg nye M5 kopi felger + nye Hankook Ventus Prime 225/45-17 dekk. De som har blitt satt på bildet her:) møkkete bil:( Intriør oppgradering:) M-ratt, M-innstegslister, M- trekk til brekk og gir Diffusor og Scorpion effektanlegg:) Kjøpt M-lister og carbon emblemer:) Da blei det justerbart:D Supersport Godkjent i vognkortet ble det også Sommer:) Kommer flere bilder seinere av åssen bilen ser ut i dag, er blitt gjort en del men har ikke tatt så mange bilder:p Så kom dagen da vannpumpa sprakk:O Da blei det ny vannpumpe, viftereim, termostat og termostathus:) Endelig ble det midtarmlen foran og bak:D PS: seleputene sitter ikke der lenger! Henta bilen fra soting:) Var nyvaska i tillegg, kaller jeg service Xenon må til:) Spredere, nærlys, og fjærnlys. 6000k 35w Led i alt av intriørlys og skiltlys:) Tok sin tid, men fikk endelig hvite AE:) Skjønner ikke hvorfor det ikke ble gjort med en gang:P Blei mye grommere men syns ikke akkurat så godt på detta bilde:( Sommerservice! Olje og oljefilter på motor, olje på gearkassa, diffen og servolje:) Bilen blei polert ETTER disse bildene ble tatt, men får legge de ut alikevell:) Har også M3-speil, og bakrute senker som ligger klar til lakkering. Ander planer er M3-leppe på koffertlokket og lakke bakfanger hel grønn:) Bilen er for øvrig til salgs!! 60000kr 185400km Eu OK i November 2010 Myye påkostet, er mer en det som er vist her Beregna påkost er over 40000kr, kvitteringer på nesten alt som er gjort. Det som er gjort som ikke har blitt dokumentert her er: -Bremserør bak begge sider - Nye lenkerarmer foran - Nye komplette bærebruer foran + powerflex - Rullgardin i hattehylle - Powerflex i bakstilling, svingarm. - M-oljelokk - Nye plugger, bensinfilter, luftfilter sommer 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdmaster Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 har bilen blitt omlakkert? om så, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 har bilen blitt omlakkert? om så, hvorfor? Har mistanke om det, men har ikke vært gjort i mitt eie. Vet heller ikke om forrige eiere har gjort det hell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hvilke pærer brukte du i angel eye'sa dine!? Akkurat slike jeg leter etter : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 utrolig fin E36 der lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36power Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Fin e36 lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fin bil:) Er det orginale eller uorginale fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriksen93 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 interesert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå