SSM Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Tok ut baksetet og åpna opp der. Så tok jeg av gummi slangen og kjinnet, da kom det bensin. Er bare pumpe i tanken på denne i følge ETK, filteret ligger under der som pumpa på M3en ligger. Og ja, det er aldrig lite bensin på den bilen. Blir altid fult full tank på søndagen, da er bensinen billigest Fikk ikke tid til å løsne under bilen i dag før jeg gikk på jobb, så må se på det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Da blanda jeg sammen forskjellige biler, beklager Men du har da kommet litt lengre på vei, den starter nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Viss den får bensin så starter den sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Var pompa, sjekka litt mer i dag. Når jeg banka litt på tank armaturen så gikk den, men den gikk ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Typisk, eg hadde samme problemet på faceliften eg hadde for nokken år sida, da var det pumpa, eg har til dags dato aldri opplevd att filter blir så tett att motorn ikkje får bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Typisk, eg hadde samme problemet på faceliften eg hadde for nokken år sida, da var det pumpa, eg har til dags dato aldri opplevd att filter blir så tett att motorn ikkje får bensin Da er vi to faktisk, da burde filteret være det første originalfilteret som E30'n kom med isåfall Men må du fikse ny pumpe da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 En kompiss har en pumpe som var på MR2en hans, så får se om jeg får den til å passe. Viss ikke hadde han en Walbro 255l pumpe også, men den vil jeg heller sette på M3en. Så har jeg Walbro 255 i tanken og Bosch 044 utenfor, skulle tro det dekker alle behov for bensin til S50en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Okei, det er bra Var jævlig dyr ny den pumpa hvertfall, sjekka på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Kunne jo kanskje montert slik pumpe på slangen som man har på påhengsen, det er vel nok til den M20en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kunne jo kanskje montert slik pumpe på slangen som man har på påhengsen, det er vel nok til den M20en Hehe, det har eg prøvd og det funka ikkje bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 http://treperformance.com/c-66145-fuel- ... s-tre.html Flere med E32 750i/iL som er superfornøyde med TREperformancepumpene. Ikke hørt noe negativt om de. Har montert slike selv i 750n, og det mest merkbare er jo at de faktisk holder kjeft. Originalpumpene bråker som besatt, men disse er faktisk helt stille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Jaja, jeg skulle hatt pumpa i går, så hjelper lite det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kunne jo kanskje montert slik pumpe på slangen som man har på påhengsen, det er vel nok til den M20en Hehe ja, om den ikke drukner så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå