Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lang tid brukt GS som butkken jeg ringer til eller reiser til når jeg trenger deler til bilen og dette har hastet.

Forrige mandag (morgenen klokken 0805), ringte jeg til GS for å bestille bremserør pluss diverse koblinger og annet småtteri, snakket da med en kjempetrivelig trønder som bekreftet at alle delene var på lageret på BUD, og han lovet at disse skulle være klare for henting i deres butikk i Oslo dagen etter.

Som regel pleier de å sende en sms for å si i fra at delene har ankommet butikken, men jeg hørte ikke noe og når klokken var 1100 stakk jeg innom butikken deres 62km fra mitt hjemsted.

Når jeg da kommer dit viser det seg at det er noe småtteri som mangler :twisted: , og vi ble da enige om at jeg betaler for disse delene og de i Oslo, sender disse delene med en gang de kommer til butikken siden disse delene ikke var større og tyngre enn at de gikk i en liten konvolutt.

Kjempefin service tenkte jeg og kjørte mine 62km hjem igjen. :D

Dagene går, og jeg reiser bort i helgen, så når jeg kommer hjem søndag kveld og ser at delene ikke har kommet enda, sender jeg en mail til GS og etterlyser disse delene.

Mandag morgen kommer det en mail fra Håvard på GS (BUD), med beklagelse for at de har rotet.

Som plaster på såret fikk jeg en fin pris på ett brukt bremselys (bakruta), og dette var jeg godt fornøyd med, for her viser da Håvard at de faktisk gir god service, når de har gjort en feil. :D:applause::applause:

I dag, kom konvolutten med de tre små delene jeg savnet, og dette kostet GS-Bildeler i følge frankeringsstempelet kroner 10,79 INKL MVA

Sammen med varene ligger da også kvitteringen på disse delene, og her viser det seg at GS-Bildeler i oslo har tatt 40kroner PLUSS MVA for porto, så GS i oslo mener da altså at jeg måtte betale 40kroner PLUSS MVA i porto fordi GS-Bildeler ikke har gjort som de lovet i utgangspunktet. :?:?:!::!:

Han på GS i Oslo informerte heller ikke om at dette skulle koste meg noe ekstra, og jeg fikk heller ikke vite det før jeg ser kvitteringen. :twisted:

Greit nok dette kostet meg mindre enn hva årets første utepils kommer til å koste, og jeg sparte mer enn hva de 2neste utepilsene vil koste, på bremselyst ihht avtalen med Håvard. Så det er langt i fra kronene jeg ble skuffet over, men jeg synes det prinsipielt er dårlig av GS i Oslo når de gjør det på en slik måte.

Håvard på GS i Bud :applause::applause::applause:

GS-Bildeler sin butikk i Oslo denne gangen [-X[-X[-X

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva gjør dette innlegget egentlig på et offentlig forum?

Kanskje det er greit for enkelte å vite at butikker / bedrifter gir enten god service eller kanskje de gir dårlig service.

Jeg valgte å dele en både god og dårlig erfaring, med andre som sikkert handler der.

Eksempel:

Gir en butikk god service og har greie priser, så fortjener de å få kred for det, og da også med skryt til andre.

Gir en butikk dårlig service så bør andre også å bli gjort oppmerksom på det, så de er klar over hva som kan forhindres

Skrevet

Bare så det er sagt, jeg slutter ikke å handle fra GS, men jeg vil være mer obs neste gang.

Generelt så har jeg bare knallbra erfaring med GS, selv om de sikkert ligger over andre i pris i følge andre her inne.

Skrevet

Kun positive erfaringer med GS, og jeg har bestilt cirka 15 ganger hittil bare i år. Må skryte spesielt av Morgan, vet ikke om mange som åpner butikken for meg på en søndag! :applause:

Skrevet

jeg må få sagt at jeg stadig blir imponert over GS! jeg handler mye både privat og i jobbsammenheng og det er nesten aldri noe problemer. klart en og annen feilsending etc har det vært, men sånt må man faktisk regne med. deler kommer raskt (overraskende raskt av og til faktisk), og servicen er helt topp! spesielt kan jeg nevne Morgan! kongen av dekk/felg, og serviceinnstillt som få! :applause:

Skrevet
jeg må få sagt at jeg stadig blir imponert over GS! jeg handler mye både privat og i jobbsammenheng og det er nesten aldri noe problemer. klart en og annen feilsending etc har det vært, men sånt må man faktisk regne med. deler kommer raskt (overraskende raskt av og til faktisk), og servicen er helt topp! spesielt kan jeg nevne Morgan! kongen av dekk/felg, og serviceinnstillt som få! :applause:

Nettopp, og jeg mener trådstartes innlegg var unødvendig. Man trenger ikke skrive på et forum så snart man har noen filleproblemer med et firma.

Skrevet

alle kan ha en dårlig dag, dette gjelder sikkert GS også, men jeg har alltid fått varene i løpet av et par dager

Skrevet

Bestilt mye deler fra GS å har ikke noe negativt å komme med. Rask levering og det har ikke vært noe tull med varene jeg har fått. Det eneste jeg har å utsette på er nettsiden deres. Synes at delekatalogen er rotete, og spesielt siden det står "Støtfanger/Eksteriør", når det egentlig er mest interiør der. Synes at det kunne vært fordelt litt bedre slik at det hadde vært lettere å finne frem.

Dette er da bare flisespikkeri. De gjør en kjempejobb å har supre rabatter via jobb hos de. Sinnsykt bra.

Skrevet
Bestilt mye deler fra GS å har ikke noe negativt å komme med. Rask levering og det har ikke vært noe tull med varene jeg har fått. Det eneste jeg har å utsette på er nettsiden deres. Synes at delekatalogen er rotete, og spesielt siden det står "Støtfanger/Eksteriør", når det egentlig er mest interiør der. Synes at det kunne vært fordelt litt bedre slik at det hadde vært lettere å finne frem.

Dette er da bare flisespikkeri. De gjør en kjempejobb å har supre rabatter via jobb hos de. Sinnsykt bra.

Der er jeg enig, derfor bruker jeg ikke nettsiden når jeg bestiller lengre, er mye enklere og finne frem delenummeren på RealOEM.com.

Skrevet

Jeg handler utelukkende hos GS! Tar ut godsaker for mellom 100 og 150 tusen i året!! All ære til Jan, Jens, Joar og Erik som har vært mine deleguder de siste 4 årene! :applause:

Skrevet
Jeg handler utelukkende hos GS! Tar ut godsaker for mellom 100 og 150 tusen i året!! All ære til Jan, Jens, Joar og Erik som har vært mine deleguder de siste 4 årene! :applause:

+1

Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...