Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte for diverse varer, men fikk aldri den ene.

Det tok flere uker med masing før jeg fikk vite at varen måtte bestilles fra BMW i tyskland, deretter tok det et par uker til før jeg ringte og fikk vite at vare visstnok ikke var i produksjon mer.

Pengene fikk jeg heller aldri tilbake da senere ikke kunne se at jeg hadde bestilt varen.

Så, der tapte jeg vel rundt 1500kr...

Bortsett fra det så er gs ok, men koed er i mange tilfeller billigere.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Veldig fornøyd med GS, men prisene kunne vært litt lavere, så om det er noe jeg ikke trenger der og da så bestiller jeg det som regel hos Koed.

Ellers så finner jeg ikke ut hvor jeg kan søke på delenummer hos Gs lenger, fungerer ikke det?

Skrevet

:-)

Tok like godt å krediterte deg en 50 lapp jeg ;-)8)

hilser fra Håvard med takk og sier Skål ..hehe , skulle holde til en 0,33l ...hehe .

( grunnen til porto er at det kommer opp "fast" porto som et utgangs punkt når deler er merket :sendes i brev)

Skrevet

hilser fra Håvard med takk og sier Skål ..hehe , skulle holde til en 0,33l ...hehe .

( grunnen til porto er at det kommer opp "fast" porto som et utgangs punkt når deler er merket :sendes i brev)

Liker ;)

Skrevet

Kjempeservice fra Morgan :D:D

Takker og bukker. :applause::applause:

Det var ikke meningn å virke som en negativ flisespikker, men jeg ser flere her inne synes jeg er det. :D:D

Når dere rydder så godt opp så er det ikke annet enn en fryd.

Så skål til dere begge og igjen takk for servicen :D

Skrevet

jeg var svært fornøyd med GS bildeler helt til da de skal legge seg opp i hvilket firma jeg skal få lov til å handle fra selv om jeg har fått lov fra eier av bedriften... skjønner ikke helt pointet der nede, er jo bedre at jeg handler mye fremfor ingenting....

gjelder Oslo dette!!

Skrevet

Jeg har nok ikke vært en stor kunde på GS men, jeg har lagt igjen en del tusenlapper i året i en 10års tid drøyt og har enda til gode å få dårlig service der.

De ordner opp om det er noe, og leverer kjapt!

Skrevet

Eg kjøpte noen ubrukte Spax Krypton Støtdempere hos en kar her på forumet til min e28. Skulle lufte den ene demper`n, å så sprengte simringen, å eg fekk oljespruten i trynet. Jeg ringte han som eg kjøpte demperne hos, men han var ikke til stor hjelp.(Han hadde kjøpt desse hos gs, og hadde kvitering på det.) Eg ringte sjøl til GS, og fekk fikset opp i dette med et bilde som bevis. 1 veke ettepå, fekk eg en heilt ny demper i posten av GS, uten å betale en skit! Service kaller eg dette! :applause:

Skrevet

hmmmm..... skjønner ikke helt denne tråden her. blei du så snurt for 50 spenn? Er vel ikke født sunnmøring vel:)

har aldri hatt noe problemer med gs bildeler, bare positivt, ordne alltid opp om det skulle vær no tull.

Har sikkert handlet for 300 000-500 000 tusen siden dem startete igjennom firma mitt og privat, brukte 120 000 på 4 månder i bare deler til en e30 cab:) å ingen problemer så langt med GS..

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg kommer ikke til og Kjøpe fra GS BILDELER!

En i familien min kjøpte senkesett til sin E34 og han monterte de HELT RIKTIG og alt var som det skulle... Men Nå driver det og smeller og dunker skikkelig hardt når han kjører over fartsdumpere og fortauskant! Og han sendte Mail inn til GS og de sa at han skulle kontrollere om han har montert de feil... Også sa han at : Det har jeg ikke gjort... Jeg er utdannnet Bilmekaninker og er Bilmekainiker så det her kan jeg også vidre sånn... Og han har venta flere uker nå og GS gidder ikke svare han på Mail! Snakk om Dårlig Service! Kan jo hende at han var uheldig men de skal jo svare på Mail da....

Nå handler jeg heller fra Koed ;) Der ordner de det meste;) Svarer ihvertfall på Mail :P

Skrevet
Jeg kommer ikke til og Kjøpe fra GS BILDELER!

En i familien min kjøpte senkesett til sin E34 og han monterte de HELT RIKTIG og alt var som det skulle... Men Nå driver det og smeller og dunker skikkelig hardt når han kjører over fartsdumpere og fortauskant! Og han sendte Mail inn til GS og de sa at han skulle kontrollere om han har montert de feil... Også sa han at : Det har jeg ikke gjort... Jeg er utdannnet Bilmekaninker og er Bilmekainiker så det her kan jeg også vidre sånn... Og han har venta flere uker nå og GS gidder ikke svare han på Mail! Snakk om Dårlig Service! Kan jo hende at han var uheldig men de skal jo svare på Mail da....

Nå handler jeg heller fra Koed ;) Der ordner de det meste;) Svarer ihvertfall på Mail :P

Haha ,sorry, men jeg må le av den her.

Du skal ikke handle derfra fordi han i familien din kjøpte et senkesett fra de, og det klinker og klunker når han kjører over fortauskanter? Vel, det er ikke fortauskantene som er problemet da? Det hadde nok klunka greit om de fleste her på forumet hadde kjørt over der fortauskanten :D

Og det å vente på en mail, hvor det egentlig ikke er noe å svare på, er vel litt dumt? Om han MÅ ha svar, så ville jeg hvertfall tatt telefonen opp av bukselomma og ringt.

No offense, men syntes bare det her var en ... spesiell grunn til å ikke handle derfra :D

Jeg har bare gode erfaringer med GS, og kommer til å handle derfra en god del dette året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...