ingard Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 noen nye bud på baklyktene? Nei, faktisk ikke. Synes det er merkelig med tanke på at det er NYE lykter. Budet ditt blir stående en stund fremover (med mindre du vil trekke deg da), for jeg syns kanskje det blir litt for lite. Dekker i hvertfall ikke hva jeg betalte! touring850: *Sukk*
kroken Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 har mange kamerata i trondheim i veit du hååns dem står å trippa me pengan får å få henta delen
RoaldJ Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 touring850: *Sukk* hehehe, stakkaren har bare 13 innlegg da
kroken Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 noen nye bud på baklyktene? Nei, faktisk ikke. Synes det er merkelig med tanke på at det er NYE lykter. Budet ditt blir stående en stund fremover (med mindre du vil trekke deg da), for jeg syns kanskje det blir litt for lite. Dekker i hvertfall ikke hva jeg betalte! touring850: *Sukk* ka om i gir d 5000 får gule lykten å sota baklykten da?
ingard Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 noen nye bud på baklyktene? Nei, faktisk ikke. Synes det er merkelig med tanke på at det er NYE lykter. Budet ditt blir stående en stund fremover (med mindre du vil trekke deg da), for jeg syns kanskje det blir litt for lite. Dekker i hvertfall ikke hva jeg betalte! touring850: *Sukk* ka om i gir d 5000 får gule lykten å sota baklykten da? Da får du en god deal i såfall Men det er notert det. Kommer nok med et tidspunkt hvor jeg avslutter budene for lyktene og. Orker ikke dra det ut i all evighet.
Pirelli Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Er du interessert i og bare selge framfelgene? Evt. ene framfelgen:)
Pirelli Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Er du interessert i og bare selge framfelgene? Evt. ene framfelgen:)Er det framfelg eller bakfelg som er kantkjørt?
ingard Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Er du interessert i og bare selge framfelgene? Evt. ene framfelgen:) Nei, hva i all verden skulle være vitsen med det? Har jo mange som er interessert i alle hjulene, som du ser av tråden Med mindre du byr 5500,- for én felg?
TStorleer Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Kjøper felgene på fredag for 6000,- "Viss" det er som beskrevet. Henter evt selv, holder til 20 min unna Tr,heim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå