opelodd Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 E36 komplett motor- bosch ecu,starter,dynamo,radiator,komplett eksos med dtm potte,stort green powerfilter og oljekj etc. motoren er fri for lekasjer/svetting ,men litt ulyder yed rusing.Tror det er vanos enheten som trenger service her. 160.000km.har ikke gearkasse. Kan vurdere å selge deler av motoren.står i kristiansund.Bud ønskes. ved hendvendelse vennligst ring tlf 970 35764mvh. odd gunnar
pedro Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Hei Opel Odd G Satt den i en E34 eller en E36? Kjekk info siden det er stor forskjell på de to motorene mhp toppdeksel, innsug, bunnpanne, ledningsnett osv. Lang til Oslo fra Bailbyn, men er motoren kun kjørt 110 og i topp stand er den jo bryderiet verdt. eller hadde den gått 110 etter montering i siste bil? Liltt info og bilder av klupen hadde vært fint. Hvor står den henne og kan du eventuelt sende? Mvh P
JayDawgKL Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Kan informere om at dette er fra en e36 og det er bosch motorstyring. Den er fortsatt til salgs regner jeg med da jeg kjøpte m52b28 istedet.
opelodd Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 dette medfører riktighet,den er til salgs enda ja.. og det stemmer at det er bosch motorstyring:) ring om det er noen som er int. med tanke på at jeg er skjelden på forumet. 970 35 764..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå