eirikdg Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Skal hente en 99mod 520iAT i mai og tenkte å piffe den opp litt etterhvert. For å få litt innspill og inspirasjon så lager jeg denne tråden:) Her e ett par bilder av av kjerra sånn som den ser ut idag: Vurdere å putte felgene som jeg har brukt på E34en på denne bilen. Liker borbet A felgene, den brede kanten og enkle look'en. De er begynt å bli litt slitt så vurderer å lakke midten i farge med bilen og så kromme kanten eller bare pusse ned og gå over kanten med autosol. Er bare 8,5x17 men burde la seg gjøre å putte 235 dekk på de? Blir endel stereobygging regner jeg med, liker god lyd, god musikk skal føles like mye som du hører den Allerede kjøpt inn dynavin spilleren fra Jeff i USA har en 4 kanaler og ei monoblokk, 2x12" i kasse , 5,5" og 7x10" høytalere alt e kenwood. Begynner å bli noen år men regner med at det holder enda ei stund. Litt usikker på hvordan jeg skal montere 7x10" høytalerne, ingen hatthylle å snakke om i en stasjonsvogn så blir vel nødt å lage kasse til de... Har også en 15farad kondensator som jeg kjøpte brukt av en som vant minste klassen i NM i bilstereo, han kjøpte kondensator ifra USA og stampet unna alt av anlegg for 50% av nyverdi etter å ha vunnet NM og jeg va så heldig å få kloa i kondensatoren. Den er stor nok til å drive det meste av forsterkere. Bare litt bekymret for batteriet mitt. Mulig at jeg må bytte det ut etterhvert og dynamoen i samme slengen.... Første jeg ser på bildene av kjerra jeg skal hente er de stygge gule lyktene overalt på bilen så har bestillt nye LED baklykter, nye glass til fronten(skal legge inn xenon i begge lyktene foran) og sideblinkere Hva som er gjort til nå: Dynavin spiller LED baklys Sotede lykter foran Sotede sideblinkere M-style pedaler angel eyes Liten facelift, endelig kvitt de stygge blinklysene Angel Eyes Synes ikke tre-interiør i biler er noe fint så va godt å få på plass litt Carbon Dynavin spillern med tomtom installert Takk til Flextron for hjelp med installasjon av lykter og carbon På planleggingstadiet: xenon lys i fronten LED lys innvendig i kupeen og bak i bilen Ny front Litt usikker på hvilket stylingkit jeg skal gå for, M5 er fint men nesten alle har jo det, vil ha noe litt diskre som ingen andre har helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 trur at du kan presse på minst 255 på de felgan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 255 så blir litt ballong trut jeg. jeg har 17 x 8,5 på e34n. der er det 225/45/ 17 trur jeg. passer bra det. så 235 passer nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Tipper jeg kommer til å ende på 235 til slutt, må bare kjøre "opp" de 16" sommerdekkene som følger med bilen. Har tenkt å hive vinterdekk på de felgene. Hva slags dim passer til 16" felger? Er også på jakt etter gummimatter o.l til bagasjerommet og foran i dørken på bilen. Sett litt på ebay men finner ikke noen jeg liker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 korsn mapmod bruka du på dynavin spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 bruke tomtom vesst det e det du tenke på. prøvd igo8 men likte det ikke og tomtom er enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Endelig noe nytt å melde her, fått på det meste av tingene jeg hadde liggende. nå gjenstår vel bare å koble til anlegget. borbet A felgene som har fulgt meg helt siden jeg kjøpte den forrige E34en passer ikke på denne bilen. Det er skikkelig tight fit, såpass tight at jeg må omtrent true den på plass og trygle og be for å få av hjulet igjen så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil det hjelpe å gå over med en stålbørste på felgen og på navet på bilen? Det er ikke mye om å gjøre for at det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Du må peis på med bilda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Der va bildene kommet på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Nesten som å se inn i min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Endelig noe nytt å melde her, fått på det meste av tingene jeg hadde liggende. nå gjenstår vel bare å koble til anlegget. borbet A felgene som har fulgt meg helt siden jeg kjøpte den forrige E34en passer ikke på denne bilen. Det er skikkelig tight fit, såpass tight at jeg må omtrent true den på plass og trygle og be for å få av hjulet igjen så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil det hjelpe å gå over med en stålbørste på felgen og på navet på bilen? Det er ikke mye om å gjøre for at det passer. e39 må ha større navåpning enn e34 da.. er 74,1mm på e39 og e34 har 72,6mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 brukte center-ringer på felgene når jeg hadde de på E34en, derfor jeg hadde ett lite håp om at de skulle passe. Jeg kjøpte de forresten brukt hos en som hadde hatt de på E28. Korsn e det med navet på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå