Gå til innhold

BMW 745i & bruksbilen

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen tidligere ikke publiserte bilder jeg tok av bilene mine i fjor sommer.

Dette var før mazdaen ble hellakkert og bmw'n manglet desverre en pyntelist, den lå inni bilen og er montert igjen nå.

CIMG1056.jpg

CIMG1058.jpg

CIMG1060.jpg

CIMG1061.jpg

CIMG1065.jpg

CIMG1072.jpg

CIMG1045.jpg

CIMG1081.jpg

CIMG1089.jpg

CIMG1085.jpg

BMW'n skal senkes mer nedpå etterhvert så det trenger dere ikke å klage på :)

For øyeblikket ligger motoren dens i småbiter men det blir vel fart på den igjen etterhvert.

Savner sommeren når jeg ser på disse bildene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste sammenhengen er vel at det er jeg som eier dem. :wink:

Bortsett fra det så har de nok ikke mye til felles, er to vidt forskjellige biler.

Bmw'n har på en måte sjel, den gir deg en god følelse å kjøre og det er masse tilgjengelig power.

Mazdaen er mer av den billige typen med interiør som knirker, liten motor og for noen et litt jentete utseende. For mange er det nok en teit og/eller meningsløs liten bil men man får en litt annen oppfatning av den når det er man selv som sitter bak rattet. Den har lite og ingenting på f.eks autobahn å gjøre men til banekjøring og svingete landeveier kommer den til sin rett, styringen er presis, motoren turtallsvillig og girene kort. Dette i kombinasjon med et litt stivt understell og en egenvekt på 960kg gjør den faktisk underholdende å kjøre, at det er bakhjulstrekk og 50/50 vektfordeling gjør ikke saken verre det heller. Grunnen til at den ble kjøpt er at jeg fikk den billigere enn "standard" mx5 pris og jeg har ikke angret et sekund på kjøpet, den har vært både driftsikker, morsom og billig å kjøre i forhold til det en bmw av samme prisklasse ville ha vært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og ryddig 7`er :D

Du får ikke tak i noen annen bil som er like artig som mx5 i den prisklassen der! Kjører ofte mx5 selv på sommeren. Bilen har blitt plaget rundt rudskogen og på landeveien. Holdbar som fy! Ikke et feilslag på de 5-6 årene den har vært i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...