E84 X1 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Er på jakt etter en festeanordning som gjør det mulig å feste en TomTom XXL 5" et sted på midtkonsollen. Vil ikke ha den i frontruten eller oppå dashbordet. Noen gode tips? BMW selger ingenting originalt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Tror det finnes feste til lufte dysene. Usikker på om det er originalt. Skal se om jeg kan finne den igjen. Fant jeg fant Tomtom.no: TT6484 TomTom Air vent mount kit Universal På lager! Monteringsett for å festeTomTom i bilens luftventil-spalter. Med dette hendige monteringssettet for vifteventiler kan du feste enheten til vifteventilen i bilen, slik at du får en alternativ synsvinkel. • Fest TomTom-enheten på bilens vifteventil • Kan monteres både på høyre og på venstre side • Kan fjernes igjen fra fra bilens vifteventil Passer til: - TomTom XL og XXL 30-series (Rund høytaler på baksiden) - TomTom ONE 30-series (Rund høytaler på baksiden) - TomTom START Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E84 X1 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Takker. Akkurat lagt inn en bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Sikkert ikke det du vil høre nå, men har hørt at disse er veldig raklete/skranglete. Brodit.se har jeg hørt mye bra om, men koster litt... Men kom gjerne med tilbakemelding om hvordan det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E84 X1 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Fikk den idag. Passer strålende i midten. Ikke en lyd og henger skikkelig. Gjaldt bare å finne riktig plassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå