Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

"Hello Frode !

Today I visited the paintshop.

He told me that he will not manage to spray your centers until Friday evening.

And he will be on holiday for the next two weeks...

So the paint job will be delayed until then.

I am hoping that this is OK for you...

Cheers, Claus"

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Ja trist å selge. Pris blir med ett felgsett rundt 265-270000,- Så da går jeg ut ifra at jeg kan beholde den en god stund likevel.. ;)

Ellers kan jeg sette den tilbake til helt orginal og selge den en del billigere om noen vil..

Km er 162000.

Med unntak av panseret vil jeg nesten kalle den strøken. (for oss som vet hva ordet strøken innebærer. Litt slitt for og bakrute er vel det eneste..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei pris for den som sjønner hva det koster å få en bil så fin;) men tviler på att noen betaler 270 for en e39 nå.. Isåfall er min også til salgs:) spent på felgvalget ditt:) di kommer vell snart nå;) denne blir vell ikke brukt i vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

270 000kr?... Da kan du ikke belage deg på å få solgt hvertfall..haha :P 530d M-sport biler med 120000km på tellern går såvidt over 200 000kr..heh

Men bortsett fra det, så er bilen din konge;)

Du vet vel det du Mr. Besserwisser. Tragisk med alle "listepris-rytterene" på bimmers ass..

Isåfall er min også til salgs:)

M5'n? Eller den andre? :P

Herlig bil RS, men selge rett etter du har fått den så tøff? :(

Takk for det. Frister jo selvfølgelig både med annen bil og annet bosted, men nå som bilen har kostet meg det den har gjordt allerede, er det vel bare å fortsette vel?

Hvor kjøpte du denne lippen og ka er prisen? OG kor fikk du tak i gitteret i mitten som er luftehull i ? Linker?? :)

Tjaa. Leppa ble kjøpt av exoticstuning, men den er nummerert og tatt ut av produksjon. Kostet vel mellom 5 og 5 lapper tollet inn i Norge.

Det andre er ebay-vare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

270 000kr?... Da kan du ikke belage deg på å få solgt hvertfall..haha :P 530d M-sport biler med 120000km på tellern går såvidt over 200 000kr..heh

Men bortsett fra det, så er bilen din konge;)

Du vet vel det du Mr. Besserwisser. Tragisk med alle "listepris-rytterene" på bimmers ass..

Sant. Som hvis jeg skulle solgt min egen, er ikke noe på markedet og sammenlikne med. Er vel ingen 330iT på markedet som er facelift og uten firehjulstrek, hvertfall ikke med manuell og M-tech2. Når bilen i tillegg har rusla 57500 km, da sier det seg selv at jeg skal ha litt mer enn en bil med 100000 km til, som 99% sikkert er dårligere i lakken og generelt mindre "strøken". Men er nok slik at man må treffe en selger som virkelig har skikkelig lyst på akkurat DEN bilen. Håper du beholder den og heller setter inn en S62 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...