Dannii Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Disse lampene lyser aldri når jeg starter bilen, men kommer på etter litt bremsing. Før disse lyser så er det som at abs`n jobber konstant når jeg bremser, selv om det er rolig bremsing på bar asfalt. Lampene lyser av og på samtidig, aldri hver for seg. Hva kan problemet/feilen være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannii Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Dette er forresten en 97 mod 520ia touring =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Dårlig abs føler på et av hjulene. Du må ha en diagnose for å finne ut hvilke det er. Er ofte slik de oppfører seg når de fusker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hadde akkurat det samme som deg på E39. Byttet defekt abs sensor. Alt ok igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trymodin Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hei. har samme problem, tok dialyse hos Bavaria. Fikk påvist defekt føler høyre fremme. Sjekka om jeg fikk den løs i dag og det gikk fint. Kommer til å kjøpe ny original føler i morgen og bytte denne, men lurer så på om varsellampene slutter å lyse da eller må jeg få slettet dette med et program?? takker for svar. Mvh rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Skal slutte og lyse etter noen hundre meters kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trymodin Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Skal slutte og lyse etter noen hundre meters kjøring. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå