Gå til innhold

BMW 2002 (1:18)

316
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, i mangel på sommer og sol og bilen i skala 1:1 fant jeg ut at jeg skulle knipse og redigere noen flere bilder av modellbilen. Kall meg gjerne syk! :mrgreen: Noen av de ble jo litt kule, eller? :applause:

img2719ut.jpg

Gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av bildene ser veldig bra ut ja :)

Til sommern må du prøve å få tatt noen bilder av den ute i naturen, fra vinkler som får den til å se ut som en ekte bil. Altså at du plasserer den foran bakgrunnsmotiver som er langt unna sånn at det ser ut som en fullskala bil.

Eventuelt en aldri så liten photosession sammen med 1:1 bilen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer faktisk å gjøre det ja, hehe. Fattern har en ganske stor modellbilsamling, mye å ta bilder av. Skal definitivt ta flere bilder til sommeren, verger meg liksom litt mot å sette den ned i snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Noen av bildene ser veldig bra ut ja :)

Til sommern må du prøve å få tatt noen bilder av den ute i naturen, fra vinkler som får den til å se ut som en ekte bil. Altså at du plasserer den foran bakgrunnsmotiver som er langt unna sånn at det ser ut som en fullskala bil.

Eventuelt en aldri så liten photosession sammen med 1:1 bilen. :wink:

Skal ta deg på ditt ord, gjøre dette til uka! Må gjøre det på kveldstid mens kjerringa er på jobb, slik at jeg ikke blir tatt for å være sinnssyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...