///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hallo. Lambdasonden på bilen min begynner å bli dårlig, og er heller ikke orginal. Så tenkte og bytte den. Så det jeg lurer på, er om alle lambdasonder er like? eller må jeg kjøpe en som er til min bil? Søkte opp på GS sin nettside, og ser det koster 2300kr, noe som jeg syntes virket veldig stivt. Så lurer derfor på om det er andre steder det selges billigere (brukt), og om dette vil passe? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 koed. og det finnes flere forskjellige typer lamdaer til de forskjellige bmw`ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Så jeg trenger en som er egnet til MIN motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Stemmer, eller motorstyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hvis det er til din 535 så kan jeg få ordna for 1500kr hos oss Bilmateriell Grenland i Porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Du får også kjøpt universale lambdaer, men ikke gjør det. De funker sjeldent! Kjøp heller orginal, det lønner seg i lengden:) Går jo ikke i stykker hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Ullsokk, det hadde jo vært flott Men den er ikke orginal da? Ja, har en uorginal en på nå. så bilen går litt dårlig på tomgang, snakket med en som sa at det var lambdan, som ga feil verdier. Som gjorde at den fikk fet/mager blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Bruk denne linken for å finne rette varenr. til din bil. http://bmwfans.info/ Legg inn varenr. der du vil handle. https://www.koed.no/ De har jeg brukt mye. Du må gå til handlekurv for å legge inn rette varenr. Eller kanskje Ullsokk har til deg også, men det er ukjent for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Tusen takk Hao Kostet ikke mer enn 920,- hos Koed, så da blir det bestillt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Se på prisen før du betaler. Tror det kommer 160.- i frakt/plukking i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Men det ble vesentlig billigere enn GS uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Som regel det Men god å ha å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hva legger du i original da ? Er nok ikke original den fra koed ihvertfall. Kikka litt på det, og kan få tak i lambda fra bosch for rett over 1200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hva legger du i original da ? Er nok ikke original den fra koed ihvertfall. Vet ikke om den er original men TROR det. I og med at den har riktige kontakter så mener jeg det. Det kan vel ikke være så mange som lager lamda at de går til en annen produsent enn de som lager til BMW når de allerede er tilpasset med kontakter Men GS er jo de som med sikkerhet leverer de originale delene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå