Gå til innhold

AngelEyes bmw 1-serie

goty
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, skal som tidligere nevnt kjøpe meg en bmw 1-serie om et par mnd. Angeleyes sees på som et must hos meg ettersom det gir bilen et mye mer teknologisk preg. Får man angel eyes med vanlige lykter eller er det kun med xenon? Har tittet en del rundt på mobile.de. Med xenon lykter ser man tydelig at det er ringer til angeleyes + at de fleste har de "tent" på bilder. Men med vanlige lykter ser jeg ikke noen ringer. Noen som har svar? :)

:mrgreen:

bilder ville også vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en på jobben som var fast bestemt på at han så en med vanlige lys og orginale angel eyes.

Da tar han feil. Det er kun xenon-lyspakke som har angeleyes. Som sagt kan det hende noen hadde ettermontert det, men det er ihvertfall ikke originalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det xenon da. :) Angel eyes gjør utrolig mye med bilens utseende

God idé! Jeg har xenon på min, lyser utrolig mye bedre enn halogen uansett, jeg ville aldri valgt halogen! Så setter du inn hvite angeleyes led, så blir det bra 8) Det har jeg på min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøff bil! Og tøffe lys! *øsnkeseg*

Ser ut som bilen din får vasket seg om vinteren også :applause: Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av min denne vinteren, for å si det sånn... Men den har også hatt det fint i garasje i hvert fall, og ikke vært utsatt for gateparkering, med alt det medfører av bulker fra andre bilister og baksing i brøytefonner. Jeg kan ikke få rost min 1-serie nok, men en utpreget vinterbil kan jeg vel aldri med hånden på hjertet påstå. Og i hvert fall ikke med 17" M-sport felgene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøff bil! Og tøffe lys! *øsnkeseg*

Ser ut som bilen din får vasket seg om vinteren også :applause: Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av min denne vinteren, for å si det sånn... Men den har også hatt det fint i garasje i hvert fall, og ikke vært utsatt for gateparkering, med alt det medfører av bulker fra andre bilister og baksing i brøytefonner. Jeg kan ikke få rost min 1-serie nok, men en utpreget vinterbil kan jeg vel aldri med hånden på hjertet påstå. Og i hvert fall ikke med 17" M-sport felgene 8)

Bilen fikk nettopp en vask igjen denne uken.. Viktig med litt kjærlighet. Den står inne hver natt, aldri parkert gatelangs om det ikke er absolutt nødvendig.

Jeg anbefaler hvite LED i ringene og xenon look i fangeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...