goty Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hei, skal som tidligere nevnt kjøpe meg en bmw 1-serie om et par mnd. Angeleyes sees på som et must hos meg ettersom det gir bilen et mye mer teknologisk preg. Får man angel eyes med vanlige lykter eller er det kun med xenon? Har tittet en del rundt på mobile.de. Med xenon lykter ser man tydelig at det er ringer til angeleyes + at de fleste har de "tent" på bilder. Men med vanlige lykter ser jeg ikke noen ringer. Noen som har svar? bilder ville også vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kun lykter med xenon som har angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 med mindre du ettermonterer angeleyes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Ok, en på jobben som var fast bestemt på at han så en med vanlige lys og orginale angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ok, en på jobben som var fast bestemt på at han så en med vanlige lys og orginale angel eyes. Da tar han feil. Det er kun xenon-lyspakke som har angeleyes. Som sagt kan det hende noen hadde ettermontert det, men det er ihvertfall ikke originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da blir det xenon da. Angel eyes gjør utrolig mye med bilens utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Da blir det xenon da. Angel eyes gjør utrolig mye med bilens utseende God idé! Jeg har xenon på min, lyser utrolig mye bedre enn halogen uansett, jeg ville aldri valgt halogen! Så setter du inn hvite angeleyes led, så blir det bra Det har jeg på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 bilder ville også vært fint Det er vanskelig å ta bilder av lys. Mine AE er litt gulere og litt svakere enn det ser ut til på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Pen bil ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Pen bil ogee1 Takk! Jeg er fornøyd, jeg. Anbefaler 1-serie til alle jeg snakker med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Fem dager til jeg får min 116d. Gleder meg som et lite barn. Kjedelig å vite at den har kommet frem til forhandleren allerede, men jeg må vente nesten en hel uke på klargjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Sånn lyser mine hvite LED i mørket: De lyser bedre enn på bildet på dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Utrolig tøff bil! Og tøffe lys! *øsnkeseg* Ser ut som bilen din får vasket seg om vinteren også Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av min denne vinteren, for å si det sånn... Men den har også hatt det fint i garasje i hvert fall, og ikke vært utsatt for gateparkering, med alt det medfører av bulker fra andre bilister og baksing i brøytefonner. Jeg kan ikke få rost min 1-serie nok, men en utpreget vinterbil kan jeg vel aldri med hånden på hjertet påstå. Og i hvert fall ikke med 17" M-sport felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Schmiedmann ser jeg har Xenonlook lykter med AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Utrolig tøff bil! Og tøffe lys! *øsnkeseg* Ser ut som bilen din får vasket seg om vinteren også Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av min denne vinteren, for å si det sånn... Men den har også hatt det fint i garasje i hvert fall, og ikke vært utsatt for gateparkering, med alt det medfører av bulker fra andre bilister og baksing i brøytefonner. Jeg kan ikke få rost min 1-serie nok, men en utpreget vinterbil kan jeg vel aldri med hånden på hjertet påstå. Og i hvert fall ikke med 17" M-sport felgene Bilen fikk nettopp en vask igjen denne uken.. Viktig med litt kjærlighet. Den står inne hver natt, aldri parkert gatelangs om det ikke er absolutt nødvendig. Jeg anbefaler hvite LED i ringene og xenon look i fangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå