Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 skal ta ut orginalspilleren og skal ha i en anna pioner spiller lurer på hvor jeg får den som jeg bygger rundt slik at det er plass til den ?. thanks for svar:) evtuelt noen som skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 her. 200 kr http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 her. 200 krhttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 tusen hjertelig! må jeg ha denne å ? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 her. 200 krhttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 tusen hjertelig! må jeg ha denne å ? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Ja, viss denne kontakten passer til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 står jo at det er til e39? må jo passe da?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 det er ikke helt riktig det som står på siden deres der. e39 fikk nye spillere, husker ikke om det var 2000 modellene og oppover eller noe jeg. men uansett. en type er med runde pinner i spilleren, den andre med flate. hvilken årsmod har du? har du biltema der du bor? jeg kjøpte en overgang der en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 jeg har 96 mod, ja har biltema her . har lite lyst til å klippe i ledningene som jeg kanskje må?. vett du om 96 modellen har den typen rude slik at denne passer?. hadde vært knall om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 nei, ikke finnpå å klipp i ledningene. blir bare tull av det. 96 modellen skal ha rund mener jeg ja. hvor bor du henn i verden da? tror jeg har den overgangen liggende. men de har det på biltema for en billig penge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 bor i aust agder evje . jojo men kan nok like godt bare handle en mens jeg er i gang, åssen vipper man ut den orginale spilleren?. og åssen tar man av luka der cden skal inn ?. hadde vært kjekt og ikke knekt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 for å ta ut gamle spilleren, så napper du av volumknotten. så er det (tror et er to forskjellige type spillere om jeg ikke husker feil) 1- vipper ei lita fjær der til siden og displayet spretter ut. -2 det er en liten umbraco inni der .. .displayet kommer ut. 2. koble fra displayet, liten kabel til venstre. 3. under cdspilleren er det to unbrakoskruer. skru de ut, og kjenn på spilleren når den er løs -dra den ut. den originale spileren er altså todelt. displayet og spilleren hver for seg. så er det bare å montere ramma og den avdekkinga rundt nyspilleren lykke til! den luka trur jeg det er værre å bli kvitt. da må du ta ut hele ramma rundt spilleren. husker ikke hvordan denne er festet på e39n. men er noen skruer under listene over hanskerommet og ved knappen til cruisekontroll. listene er bare å nappe av. luka er festet i siden inni der, på denne ramma, også er det ei lita fjær på hver side. men vær obs på at dette er et helvette å få sammen igjen om du angrer deg ville hatt luka på bare jeg. bare la den evt stå åpen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 bor i aust agder evje . jojo men kan nok like godt bare handle en mens jeg er i gang, åssen vipper man ut den orginale spilleren?. og åssen tar man av luka der cden skal inn ?. hadde vært kjekt og ikke knekt noe! takk! endelig noen andre fra "distriktet" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 jøss, ikke feil!. må nok gå røska den ut og inn med en pioner spiller, så strekke monokabler bak til forsterkeren!. ja kan bare la luka stå oppe evntuelt finner jeg ut av . takker for svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 bor i aust agder evje . jojo men kan nok like godt bare handle en mens jeg er i gang, åssen vipper man ut den orginale spilleren?. og åssen tar man av luka der cden skal inn ?. hadde vært kjekt og ikke knekt noe! takk! endelig noen andre fra "distriktet" hehe hehe, ja må jo til det!. bor jo forsovit i froland jeg å da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 men hvorfor ødelegge utseende på bilen så jævelig når man får dynavin osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 kjempe bra svar! vurderer og gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå