Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:( oii.. det må ha vært store krefter i sammenstøtet! får håpe på at det går bra med de som var i bilen!
  • 4 weeks later...
Skrevet

Det går egentlig meget bra med oss to når man ser på bil vraket. Jeg ligger fortsatt på sykehus og gror sammen, men er stadig på bedringens veg, så dette går godt med tiden. Kompisen min kom seg også i fra ulykken med svært lite skader. Har selv fått nærbilder av bilen i fra Gjensidige, så vi har nok hatt englevakt, det ser ut som att alt er ødelagt på den dessverre. M3 blir det nok helt sikkert igjen, men jeg vill vente til den rette dukker opp igjen, følger med på finn og sånnt hele tiden:-)

Skrevet

Supert å høre det går bra led deg/dere:-D såg ikke mye bra ut da vi bare fikk bilder av vraket!:-s.. sikkert teit å spørre om, mwn får du plukke deler av vraket?, om smådeler osv er helt?, aldrig vert borti forsikrings saker før skjønner du..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Hei, jeg har takket ja til tilbudet jeg fikk av Gjensidige for bilen, og der bestemte vi att jeg ikke skulle ha vraket. Vill vel tro att det kommer for salg. Jeg fikk en del nærbilder av det å fikk sett på det, men jeg kunne ikke se så mye som var helt. Det eneste jeg så på bildene var bakfelgene og ene baklykten som så bra ut.

Skrevet

Bra at det går bra med dere! Så ikke bra ut den bilen! :(

E30meet la jo ut på facebooksiden sin at bilen er til salgs, men kun hele bilen. Var ikke håp om å få plukke deler av den.

• 3 weeks later...
Skrevet

det stemmer.Jeg fikk først tilbud av gjensidige om å kjøpe vraket hvist jeg ville.Men bestemte meg for att jeg ikke ville ha noe mer med den og gjøre etter att jeg fikk bildene av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...