R Andersen Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Der var bilen ja. Det kommer til å bli veldig bra med oppgraderingene du skal gjøre, og håper du blir fornøyd med delene!
hylle Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Betaler du bra for startec lykter da? jeg har et sett, meget pene. de mørke.
Stale_H Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 http://cgi.ebay.de/Startec-Ruckleuchten ... 500wt_1156
bredesen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 delene er nok bra de, ser du har fått skryt av de tidligere også =) Send en Pm angåene lyktene da, pris? Har to startec lykter til venstre siden, så om noen har høyre-lykt så er det bare og gi beskjed =)
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Å denne var fin ja, gratulerer med E30 M3. Mye tøffere med org baklykter på en så org bil da.
SSM Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Pen E30M3 og pen Audi Jeg anbefaler deg å spytte i de ekstra lappene og få kjøpt coilovers til bilen. Du blir aldrig fornøyd med høyden med vanlig senkesett. Jeg fikk akuratt mitt KW Variant 2, tok ca 6 uker å få det levert. Er det norske skilt på bilen eller? Bare å få nappe ut den S14 motoren å slenge nedi noe skikkelig maskineri
bredesen Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Audi èn er til salgs =) Jeg må nok gå for justerbart tenker jeg. Du vet ikke tilfeldigvis av noen som har ett til overs da? Er jo så lang ventetid på allt... Hylle: hva skal du ha for lyktene da? Bilen har norske skilter ja. Blir nok så motor og drivlinje blir org på denne. Her er en liten oppdatering. deler er sendt til lakkering,regner med og ha de til helga =) Venter fortsatt på senkesett, sorte DE-lykter, startec-baklykter++
bredesen Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Det er bra =) Gleder meg til å få montert de også. Håper senkesettet kommer i morgen.
Testpiloten Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Knalltøff bil det her gett! Helt enig i at du må holde drivlinja original. Det er alt for mange ombygde E30 M3 omkring likevell.
bredesen Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Skal nok bli bra når den blir ferdig. ble ikke helt fornøyd med felgene, så mulig de blir bytta ut mot 18". Skal ihvertfall bruke den i sommer med original drivlinje. Ble tøff din også, så bilder av den her om dagen.
Testpiloten Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Helt rett for biln din med RS da, men hadd sikkert gjort se enda ber me 18" ja. Jau fornøyd med resultatet selv å ja, vente spent på hjul no så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå