bredesen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 usikker, det blir nok bare laget noe og prøvd på....Har litt lyst til og gjøre den om til gammelt DTM -stuk...
Sund.M3 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 DTM stuk er tøft det men denne bilen er jo et smykke av en bil...ha den som den er du
Jørgen-A Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Ha på folie! Det er jo bare og rive den av om du ikke blir fornøyd. Og lakken under blir ikke skadd. Slipper steinsprut på den fine røde lakken og da.!
bredesen Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Vi får se hva som skjer i løpet av vinteren.. Det blir en god del oppgraderinger ihvertfall =) skal ned med hele understellet og bytte ALLT av foringer og div.Kjenner jeg meg selv rett så blir vel det meste sendt inn til sandblåsing og pulverlakkering også. Har kjøpt inn agip racing olje og har tenkt og prøve det istede for Castrol nå,noen som har erfaring med den?
BMW Fred Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 har værtfall solgt masse av den til bmw jeg. vet noen er skeptisk da det ikke er anenn enn castrol sin som er sertifisert for m modellene eller noe sånn. men hørt flere har hatt prob med varme i olja på castrol å det forsvant når de bytta til agip.
Larswilliam Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Rett og slett perfekt bil. Fikk sett den i går, uten tvil den peneste og mest strøkne m3'n jeg har sett
bredesen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Takker =) Er storfornøyd med bilen,selv om man aldri blir ferdig med og oppgradere slike biler =) Er stadige nye ting som frister og oppgradere. Får vel prøve agip og se om det funker bra, det skal jo være en knallgod olje så =)
316 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Jesus, denne har jeg ikke sett før nå. MÅ være den fineste M3'n jeg har sett noen sinne!
bredesen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Har vært lite aktiv på forumet i det siste, men skal legge ut nye bilder i løpet av uken.. Bilen skal nå vinterlagres, så da blir det også noen oppgraderinger frem til våren =) Har fått på carbon leppe i fronten,byttet alle foringer til powerflex,shortshift og sånnt småtteri nå.
bredesen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Tok noen bilder av bilen i dag mens jeg gjorde den klar for vinterlagring. La på lakkforsegling etter att bildene ble tatt, og resultatet ble sinnsykt bra. Fikk dugg i frontlyktene etter att jeg vasket den nå, irriterende ettersom att de er helt nye (flere som har vært borti det samme?) Det skal bestilles coilovers og nye bremser i løpet av vinteren. Noen som har forslag til gromme bremser til denne?? ( K-sport skal jeg ikke ha =)
bredesen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 får ikke lastet opp bilder????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå