Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får se hva som skjer i løpet av vinteren.. Det blir en god del oppgraderinger ihvertfall =) skal ned med hele understellet og bytte ALLT av foringer og div.Kjenner jeg meg selv rett så blir vel det meste sendt inn til sandblåsing og pulverlakkering også.

Har kjøpt inn agip racing olje og har tenkt og prøve det istede for Castrol nå,noen som har erfaring med den?

Skrevet

har værtfall solgt masse av den til bmw jeg. vet noen er skeptisk da det ikke er anenn enn castrol sin som er sertifisert for m modellene eller noe sånn. men hørt flere har hatt prob med varme i olja på castrol å det forsvant når de bytta til agip.

Skrevet

Takker =) Er storfornøyd med bilen,selv om man aldri blir ferdig med og oppgradere slike biler =) Er stadige nye ting som frister og oppgradere.

Får vel prøve agip og se om det funker bra, det skal jo være en knallgod olje så =)

• 3 months later...
Skrevet

Har vært lite aktiv på forumet i det siste, men skal legge ut nye bilder i løpet av uken.. Bilen skal nå vinterlagres, så da blir det også noen oppgraderinger frem til våren =) Har fått på carbon leppe i fronten,byttet alle foringer til powerflex,shortshift og sånnt småtteri nå.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tok noen bilder av bilen i dag mens jeg gjorde den klar for vinterlagring. La på lakkforsegling etter att bildene ble tatt, og resultatet ble sinnsykt bra.

Fikk dugg i frontlyktene etter att jeg vasket den nå, irriterende ettersom att de er helt nye (flere som har vært borti det samme?)

Det skal bestilles coilovers og nye bremser i løpet av vinteren. Noen som har forslag til gromme bremser til denne?? ( K-sport skal jeg ikke ha =)

ajymb9vh28xi0p4jt2pv.jpg

ik6qayfx79s7d9onxie0.jpg

77vsfxa56la00vot1hpc.jpg

u5jqzjinb0y3u8nu5urd.jpg

g6xcvyaztszzznj8o3rv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...