Syse Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 TJOHO! Sommerdekk Fikk til en hurtig vask av alle hjulbuene, det var deilig å få fjernet alt saltet og whatnot som hadde festet seg der. Endelig så det fine gule og blå Bilstein B12-settet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Noen som er gira på å kjøpe frontlykter med angleeyes og linselys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Pent dette! Deilig med originale speil? Hvordan lykter skal du ha da? bygge om til org.xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Hehe, skal sette på originale lykter Blir jeg rik, blir det ombygningssett til bi-xenon. Men det koster jo flesk! 14000 + lyktespyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Idag har jeg jobbet 6 intensive timer med bilen! Det var jaggu deilig med litt sommervær også Dagens liste: - Motorvask - Utvendig vask - Megs. NXT wax - Pusset på hjul - Av med bakfangerinnsats og full shine av eksosstusser - Smurt alle gummilister og pakninger med silikonstift - Klartgjort kabler for tilkobling av subwoofer - Skiftet tilbake til originale frontlykter - Satt på shadowline '320d' emblem - Demontert og feilsøkt ryggesensorer, funnet defekt - Bestilt kraftig batteri - Bestilt subwoofer - Bestilt DAB/digital-tv tuner til Dynavin Det har med andre ord vært en god dag! Noen bilder av resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Lekker sak! Hadde kanskje spart meg for skriften på dekkene, og emblemet på bakluka. Ellers er den 100% etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Utroligt pen Har kjøpt ein liggnede bil sjøl, dessvere ikkje Edition utgave. Kor har du kjøpt splitterne til fronten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Tusen takk for det Splitterne er fra ebay, og jeg er ikke så fornøyd med passformen.. Ønsker å skifte de i orginale med Shadowline utførelse Ellers er jeg utrolig fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Strøken bilen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Har noen snøring på hva det koster å lakkere en mtech II frontfanger i tønsberg distriktet? Lakkerte sidelistene min på Tønsberg Billakering i 2008, men lakken har allerede startet å flasse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Studentlivet tar på, nå tror jeg virkelig jeg ikke kan ha bilen lenger - any takers? Lufter den på bimmers før jeg hiver den på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hva er prisbildet på en slik da? Nydelig bil. Få vekk skriften på dekka så er den knall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Ved neste hjulpolering forsvinner skriften tenker jeg.. Med kilometer under 80'000 og alt av ekstrautstyr vil jeg ha 260'000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Såpass er den verdt, en velholdt og fin bil, vet ikke om Edt.33 trekker mye opp, men i forhold til hva jeg ville hatt for min, så bør vel denne være verdt 260 Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Takk for hyggelige ord, Sprudlegutt! Lurer på om jeg hiver den på finn ila. helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå