Gå til innhold

E46 Cab ///M

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

deilig bil :) sitter nå om dagen og sikler litt på cab jeg også. hvis du hadde handla e46 igjen idag, hadde du handlet cab?

og grattis med f10 :) nydelige biler

Eg likar bilen ekstremt godt. Hadde i 2008-2010 ein fabrikkny Passat 170 hk 4motion highline exclusive og det var ein drømm kvar gang eg satte meg i caben og fikk køyre GOD bil. Har og vurdert nye 3serie cab men likar best E46 (spes softtop som ikkje stikk av med all bagasjeplass) Så på spørsmålet om eg hadde vurdert E46 cab igjen, definitivt. Er vel grunnen til at eg beheld den no på tross av at eg kjøper F10. (som forøvrig er den beste bilen eg nokon gong har køyrd...og eg har prøvd litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder seg godt denne ser det ut til. Du har vel hatt den en del år nå?

Har hatt den i 8 år no. Var eit år når eg kjøpte den. Har vore "BMW-systemet" første året. Hadde nesten ikkje km og var så godt som ubrukt. Ny i Norge.

Bilen held seg utruleg godt, og eg synest framleis at det er ein vakker og tidlaus modell. Går nesten berre over til å bli klassisk.

Pr i dag så veit eg ikkje om noko cab som eg synest ser bedre ut enn e46 med M-sport. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil dette.Har e-46 cab selv.men har ikke m-sport.Du må senke den foran.Det første jeg gjorde var å montere coilovers på min..Skal legge ut bilder av min snart jeg.Bare få den ut av garasjen først,vaske vekk all støvet som har samlet seg opp gjennom vinteren.Bruker den kun 2-3 mnd i året.Er babyen min den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil dette.Har e-46 cab selv.men har ikke m-sport.Du må senke den foran.Det første jeg gjorde var å montere coilovers på min..Skal legge ut bilder av min snart jeg.Bare få den ut av garasjen først,vaske vekk all støvet som har samlet seg opp gjennom vinteren.Bruker den kun 2-3 mnd i året.Er babyen min den :)

Har vurdert å senke framme (for nokre år sida) men slo det frå meg etter at eg prøvde ein som var senka 20mm. Fikk ein dårlig "turnin" i sving. Ein så god bil å køyre er eg ikkje villig til å offre for at den skal sjå ekstra fin ut parkert.... :wink:

...men heilt klart eit estetisk rett trekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min ble 1000 ganger bedre..Den subbet baki før med dekk/felg oppsettet mitt,og var altfor høy foran.Fikk på coilovers settet,og bilen ble så jævlig digg å kjøre etter det.Og den ser mye bedre ut nå,når den er litt nærmere bakken+den er like høy foran og bak..Fått et riktig stuk nå.

Har du de flate setene eller har du de stolene med god sidestøtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min ble 1000 ganger bedre..Den subbet baki før med dekk/felg oppsettet mitt,og var altfor høy foran.Fikk på coilovers settet,og bilen ble så jævlig digg å kjøre etter det.Og den ser mye bedre ut nå,når den er litt nærmere bakken+den er like høy foran og bak..Fått et riktig stuk nå.

Har du de flate setene eller har du de stolene med god sidestøtte?

Hmm... får prøve ein ny senka kanskje. Den eg prøvde var dårlig..

Angåande seta så har eg orginale M-Sport seta med full el.justering. Meget godt å sitte i og fantastisk støtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...