ovex Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Etter fleire oppfordringar siste månaden så legg eg ut nokon bilder av min E46 Cab. Fantastisk bil som skal få vere med meg vidare sjølv om eg om 14 dg får min nye F10. Ovex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Fytti grisen den er fin med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 deilig bil sitter nå om dagen og sikler litt på cab jeg også. hvis du hadde handla e46 igjen idag, hadde du handlet cab? og grattis med f10 nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 deilig bil sitter nå om dagen og sikler litt på cab jeg også. hvis du hadde handla e46 igjen idag, hadde du handlet cab? og grattis med f10 nydelige biler Eg likar bilen ekstremt godt. Hadde i 2008-2010 ein fabrikkny Passat 170 hk 4motion highline exclusive og det var ein drømm kvar gang eg satte meg i caben og fikk køyre GOD bil. Har og vurdert nye 3serie cab men likar best E46 (spes softtop som ikkje stikk av med all bagasjeplass) Så på spørsmålet om eg hadde vurdert E46 cab igjen, definitivt. Er vel grunnen til at eg beheld den no på tross av at eg kjøper F10. (som forøvrig er den beste bilen eg nokon gong har køyrd...og eg har prøvd litt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Holder seg godt denne ser det ut til. Du har vel hatt den en del år nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Holder seg godt denne ser det ut til. Du har vel hatt den en del år nå? Har hatt den i 8 år no. Var eit år når eg kjøpte den. Har vore "BMW-systemet" første året. Hadde nesten ikkje km og var så godt som ubrukt. Ny i Norge. Bilen held seg utruleg godt, og eg synest framleis at det er ein vakker og tidlaus modell. Går nesten berre over til å bli klassisk. Pr i dag så veit eg ikkje om noko cab som eg synest ser bedre ut enn e46 med M-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Såpass ja. Hvor mye har den trillet nå da? Synes også at E46 cab er den peneste 3er caben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 No passerte den 110.000. Den har vore i bruk daglig, sommer som vinter. Skal moderere meg litt... Nye 6-serie cab, Jiiiis. Det er smykket sitt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Strøken bil du har Moro med cab og nærmer oss tia vi kan bruke de ordentlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Ja ikkje mykje som kan slå følelsen av open bil. Vær, lukter, yr, skyer og sol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Meget fin bil dette.Har e-46 cab selv.men har ikke m-sport.Du må senke den foran.Det første jeg gjorde var å montere coilovers på min..Skal legge ut bilder av min snart jeg.Bare få den ut av garasjen først,vaske vekk all støvet som har samlet seg opp gjennom vinteren.Bruker den kun 2-3 mnd i året.Er babyen min den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Meget fin bil dette.Har e-46 cab selv.men har ikke m-sport.Du må senke den foran.Det første jeg gjorde var å montere coilovers på min..Skal legge ut bilder av min snart jeg.Bare få den ut av garasjen først,vaske vekk all støvet som har samlet seg opp gjennom vinteren.Bruker den kun 2-3 mnd i året.Er babyen min den Har vurdert å senke framme (for nokre år sida) men slo det frå meg etter at eg prøvde ein som var senka 20mm. Fikk ein dårlig "turnin" i sving. Ein så god bil å køyre er eg ikkje villig til å offre for at den skal sjå ekstra fin ut parkert.... ...men heilt klart eit estetisk rett trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg syns min ble 1000 ganger bedre..Den subbet baki før med dekk/felg oppsettet mitt,og var altfor høy foran.Fikk på coilovers settet,og bilen ble så jævlig digg å kjøre etter det.Og den ser mye bedre ut nå,når den er litt nærmere bakken+den er like høy foran og bak..Fått et riktig stuk nå. Har du de flate setene eller har du de stolene med god sidestøtte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg syns min ble 1000 ganger bedre..Den subbet baki før med dekk/felg oppsettet mitt,og var altfor høy foran.Fikk på coilovers settet,og bilen ble så jævlig digg å kjøre etter det.Og den ser mye bedre ut nå,når den er litt nærmere bakken+den er like høy foran og bak..Fått et riktig stuk nå.Har du de flate setene eller har du de stolene med god sidestøtte? Hmm... får prøve ein ny senka kanskje. Den eg prøvde var dårlig.. Angåande seta så har eg orginale M-Sport seta med full el.justering. Meget godt å sitte i og fantastisk støtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Grattis med F10 Sykt fin cab du har Litt sjalu nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå