ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Grattis med F10 Sykt fin cab du har Litt sjalu nå Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Skal ikke selge den da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Skal ikke selge den da ? Nei, skal nok ikkje det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 oppdatert bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 kor på Vestlandet kjem du ifrao? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 kor på Vestlandet kjem du ifrao? Sogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 kor på Vestlandet kjem du ifrao? Og du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 hardanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Flott bil. Liker min E46 godt jeg også, Og har den fremdeles selv om jeg har firmabil og full pakke. Vurderer faktisk å spandere på Kompressorkit til våren om pengene strekker til. Det er en nydelig kjøremaskin Hvilken motor har du i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Flott bil. Liker min E46 godt jeg også, Og har den fremdeles selv om jeg har firmabil og full pakke. Vurderer faktisk å spandere på Kompressorkit til våren om pengene strekker til. Det er en nydelig kjøremaskin Hvilken motor har du i din? Eg er kjempefornøygd med bilen. Fantastisk å køyre, men må innrømme at den har stått masse i garasjen siste halve året. Kombinasjon av dårlig sommer og ny fantastisk 5-serie Msport som er DEN køyremaskina Caben er 2,2liter 6'er på 170hk. Kva motor har din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Flott bil. Liker min E46 godt jeg også, Og har den fremdeles selv om jeg har firmabil og full pakke. Vurderer faktisk å spandere på Kompressorkit til våren om pengene strekker til. Det er en nydelig kjøremaskin Hvilken motor har du i din? Eg er kjempefornøygd med bilen. Fantastisk å køyre, men må innrømme at den har stått masse i garasjen siste halve året. Kombinasjon av dårlig sommer og ny fantastisk 5-serie Msport som er DEN køyremaskina Caben er 2,2liter 6'er på 170hk. Kva motor har din? Jeg har samme motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Pen cab du har, ja, og deler forøvrig synspunkta dine mht design og heilårsbruk . Da hadde så klart vore ei viss oppgradering med ein 6-serie cab, den våte draumen er sjølvsagt M-utgåva, men innan dei ringjer frå Hamar er E46 absolutt det beste selskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå