Gå til innhold

E46 Cab ///M

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

• 9 months later...
  • 2 weeks later...

Flott bil. Liker min E46 godt jeg også, Og har den fremdeles selv om jeg har firmabil og full pakke. Vurderer faktisk å spandere på Kompressorkit til våren om pengene strekker til. Det er en nydelig kjøremaskin :) Hvilken motor har du i din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Liker min E46 godt jeg også, Og har den fremdeles selv om jeg har firmabil og full pakke. Vurderer faktisk å spandere på Kompressorkit til våren om pengene strekker til. Det er en nydelig kjøremaskin :) Hvilken motor har du i din?

Eg er kjempefornøygd med bilen. Fantastisk å køyre, men må innrømme at den har stått masse i garasjen siste halve året. Kombinasjon av dårlig sommer og ny fantastisk 5-serie Msport som er DEN køyremaskina :)

Caben er 2,2liter 6'er på 170hk. Kva motor har din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er kjempefornøygd med bilen. Fantastisk å køyre, men må innrømme at den har stått masse i garasjen siste halve året. Kombinasjon av dårlig sommer og ny fantastisk 5-serie Msport som er DEN køyremaskina :)

Caben er 2,2liter 6'er på 170hk. Kva motor har din?

Jeg har samme motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Pen cab du har, ja, og deler forøvrig synspunkta dine mht design og heilårsbruk :D. Da hadde så klart vore ei viss oppgradering med ein 6-serie cab, den våte draumen er sjølvsagt M-utgåva, men innan dei ringjer frå Hamar er E46 absolutt det beste selskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...