740AV Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Har et par M5 speil med powerfold til salgs. Speilene er lakkert i biarritz blau 363/5, og er så å si strøkne. Brukt knapt 1 år. For å kunne bruke disse på e38 uten powerfold originalt, må man ha nytt bryterpanel på førerside og ny dørmodul på passasjerside beregnet for powerfold speil. Passer E38 fra 95 til 01. Pris: 1700kr inkl. frakt.
Robin L Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 hmm. lurer på hvordan min hadde sett ut med disse. er det forresten varme og sånn tonet glass?
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 ser ut til og ha blå glass de der ja. er hvertfal det i mine. mine hadde også varme selv om det stod på GS sin side at de ikke hadde. disse er jo også med autofold. så de har vel også varme vil jeg tro. blir bra med disse speila. jeg har svart bil. du får se på den så ser du hvordan det vil bli på din
740AV Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Er varme i speilene ja Di har en blåtone kan en vel si. Tror di hadde passet bedre på en sort bil sånn som din space-ace, i forhold til min
Erik O Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hei igjen, Har du de speilene liggende ennå ? Og ev. hvis... er det med det nødvendige duppeditter for autofold osv... Mvh Erik O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå