M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Heisann Flere som ikke kommer seg inn på chatten enn meg? Blir bare ledet til forsiden. Dette skjedde først idag, da det alltid har virket for meg. Når jeg da logger meg inn igjen så kommer dette opp når jegskal inn på chatten: "You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS." Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg har aldri kommet inn der jeg heller,siden spretter bare til en u-innlogget forumforside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Skandale eller onsinnede bmw hater som er på ferde sikkert ha ha . Javel så det er egen bimmers chat, hvordan fungerer den egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Trykk på chat, logg inn på nytt, trykk chat igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Trykk på chat, logg inn på nytt, trykk chat igjen Les innlegget igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 joomla_int Session Create: You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS Sånn for jeg opp...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Trykk på chat, logg inn på nytt, trykk chat igjen Les innlegget igjen Den var til Wacman Edit; får opp det samme som deg mr fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Trykk på chat, logg inn på nytt, trykk chat igjen Les innlegget igjen Den var til Wacman Edit; får opp det samme som deg mr fjeld Åja Synd at den ikke funker mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Noen som kan teste på ny? Sjekk at dere er innlogget når dere forsøker. Trøbler litt med å få forumet og resten til å kommunisere skikkelig med brukerdatabasene... Når chaten går til forsiden så betyr det normalt at en "ikke er innlogget", selv om en er det i forumdelen, men ikke i resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 joomla_int Session Create: You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 joomla_int Session Create: You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Jeg kommer heller ikke inn lenger. Trykker på chat og kommer bare til startsiden. Uansett hvor mange ganger jeg trykker, så er det kun startsiden som refresh'r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Funker det fortsatt ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Sikkert noe viruspiss!! og den chatten var virkelig digg, slipper og få tråder som tulletråden osv, meget godt tiltak, bare dere for den opp igjen så er jeg fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Funker det fortsatt ikke? nei. testa flere ganger nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå