Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faceliften kom i 02, har du like frontlykter og grill som på min så har du facelift (bilder kan ses på tråd via link i min signatur)

Skrevet
Faceliften kom i 02, har du like frontlykter og grill som på min så har du facelift (bilder kan ses på tråd via link i min signatur)

Aha, min er 2000 mod, så da sa det seg selv! ;) Dumt da, de nyrene var skikkelig råe! :D Takk så mye for svar! :D :D

• 5 months later...
Skrevet

Blir ingen fler e46 her. Hadde tenkt til å handle e91, men så falt valget over på roadster og z4 kom ikke i mål. Uansett, så da selges unna nyrer og div + senkefjører til e46. Gi bud her.

Skrevet

Har slike nyrer på min, men den ene glipper litt ut, så er ikke helt perfekt, burde sånn sett kanskje hatt et reservesett med nyrer. Må drøye litt med å by, se an penga. Noen bud på senkefjærene? Hva er nypris og har du bilde av hvordan det blir på E46 touring? :) Passer de til 6-sylindra biler også?

Skrevet

Nei ingen bud på senk, men står at det er til 316/318 på koed. Sikkert pga motorvekt. senker nok litt mer og fjærer ikke helt riktig på tyngre motor(?) Jeg bare tipper, hør med koed.

• 2 weeks later...
Skrevet

Minstepriser:

Nyrer 750 (nypris 1500)

Fjører 1500 (nypris 2000)

Speil 750 (nypris meget mye)

Org fanger 750 (må hentes)

Gi bud :) beklager sein svar folkens, er ikke så ofte innom her lengre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...