jarli Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Bilen min er laget av papp... Da jeg skulle til jobb idag morges hørte jeg et smell etter ca 20 meters kjøring.. Bilen var plutselig blitt lavere på venstre side foran. Lyste inn under hjulbuen og konstaterte knekt fjær. Er dette noe jeg bør forvente å få igjen på garantien? (Dette er en 2006, m-sport understell, kjørt 122 000km) Jeg har også funnet rust på to dører, men det har jeg blitt lovet at skal dekkes av rustgarantien
Blaa Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Kan nok ikke regne med å få dette på garanti. Men er bilen kjøpt av en forhandler, så kan jo forbrukerkjøpsloven og reklamasjonsretten være et tips.
TRF Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 du glemmer det vesentlige her, er bilen f.reg i norge?
jarli Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 du glemmer det vesentlige her, er bilen f.reg i norge? Jepp, den er kjøpt ny i Norge. Den har faktisk vært demobil hos stenshagen.. Men jeg kjøpte den privat
TRF Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 da er vel bilen fremdeles innenfor 5 år? (reklamasjonsrett). bare å ta kontakt med din forhandler så fikser de nok dette.
jarli Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Det var ikke noe å hente på garantien, men det hadde vel jeg egentlig ikke ventet heller Jeg kunne nok kanskje stått på litt.. Mn dt enkleste er å bytte fjæren selv og bli ferdig md dt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå