Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som sagt skal denne demonteres. Radiodelen på spiller henger sammen med kasettdelen. Bmw Reverse.

Dvs at hele "uniten" må ut samtig da den henger sammen. Klarer å vippe den ut av sporet på venstre siden, men den henger som aldri før på høyre siden. Etter å nesten ha demontert halve dashbordet klarer jeg så vidt å se en umbrako skrue øverst på høyre siden.

Kan dette stemme at den kan vippes ut på venstre sida, mens den holdes av en umbrako skrue på høyre??

Noen forslag??

Som sagt er det ingenting bak volum knappen som kan trykkes inn etc..... dette fordi jeg tok ut klima delen og kjendte bak.

Takk på forhånd!!

Fant et bilde på google, men spilleren er helt lik!!

sninh8q9n928d4yoextj.jpg

Skrevet
Inne bak volumknappen er det et lite hull. Der kan du stikke inn et lite torxskrujern og løse ut radiodelen.

hehe, som sagt så ser jeg hullet, men om stikker inn et skrujern går det i ingenmanns land, derfor lurer jeg på om forje eier kan ha ødelagt den torx skrua ?

Skrevet

Har sett på nettet nå, men ingen har funnet/skrevet løsningen der ?

Det står beskrevet at en skal skru den fjærbelastede skruen 1/4 rundt - så skal den løse ut.

Da får du lete med lys og noe tynt og se/kjenne om du finner mekanismen til å løse ut den låsen. Mulig en liten kroklign sak kan hjelpe :D

Lykke til :D

Skrevet

Kan hende det er en liten "sprekk" bak volumknotten, men på høyresiden av "stammen" til volumknappen. hvis du stapper inn ett flatskrujern og vipper mot deg, da skal den løsne. Ellers vet ikke jeg..

Skrevet
Kan hende det er en liten "sprekk" bak volumknotten, men på høyresiden av "stammen" til volumknappen. hvis du stapper inn ett flatskrujern og vipper mot deg, da skal den løsne. Ellers vet ikke jeg..

Ok, jeg demonterte klimaen rett nedforbi radiodelen, da klarte jeg å få hele hånda bak spilleren, burde jeg ikke da klare å treffe denne utløseren? :-)

Er ikke værre en, vil den ikke så SKAL den ut :)

Skrevet
Hvis du skal kaste den der, tror du det er mulig å få kjøpe en knapp? :-D

Skulle så gjerne hjulpet deg, men som sagt har jeg en kompis som kunne tenkt seg deler fra denne.. Han hadde knapper som var utslitt..... :-)

Skrevet

er ikke alle spillerene som har den torxen man skal skru rundt. min hadde en sånn fjær/ splint av noe slag som man dro til siden. så e det bare å prøve å lirke den ut samtidig mener jeg. husker ikke 100%. lenge siden jeg hadde den bilen :P

• 5 weeks later...
Skrevet

For info i denne saken,

noen har en skrue som sitter inne i et hull under volumknappen,

noen har enliten sprekk på høyre siden av volumknapp, denne skyves mot høyre, samtid drar du radiodelen ut, under cd spiller skrur du ut de to ytterste torx skruene, så kan cdspiller dras ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...