M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Er intr i info hvor man får kjøpe en tang til å ta av disse koblingene til servo kjølinga på E46ene. Takker for all info.
540is Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Trenger bare fingrene.. Trykk slangene sammens, press plasthylsa inn i koplingen og hold den der mens du drar delene ifra hverandre.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Trenger bare fingrene.. Trykk slangene sammens, press plasthylsa inn i koplingen og hold den der mens du drar delene ifra hverandre. Var ikke hvordan man skal få de fraverandre jeg lurte på. Jeg har nok fått disse av flere ganger, men de sitter noe jævla fast, og er fulle av møkk og shitt. Derfor jeg skal ha spes tang, så slipper jeg å kødde med å få dem opp fort og på en proff måte.
540is Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 TIS sier ikke noe om noen tang på disse, det er plastringen som løser ut låset, brukes krefter ødelegges låset og en fastgrodd o-ring. Spray dem full av rustløser og blås rent. Litt massering så slipper o-ringen og låset. Det har ihvertfall jeg klart meg med siden disse kom på markedet, både på BMW og andre bilmerker, men det er klart, det finnes folk med flere tommeltotter enn meg Har et tangsett fra Sealey, men bruker det ikke på disse koplingene.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Nok en gang, vet hvordan disse funker og skal taes av. Har seff spraya WD 40 i dem osv. Men dem sitter noe jævlig forde og ikke lett der dem sitter, spes på M3 E46. Vet det fins tanger for sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå