ajsandberg Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som trenger E34 deler? Deler fra 1993 525iA: Mellomaksling Styresnekke Forstilling m dempere/og fjærene, uten bremseskiver og calipere. Bakstilling med diff og dempere/fjærer. Uten bremseskiver og calipere. Har ellers mye småtteri jeg ikke kommer på i farta. Deler fra 1989 M5 3.6: Instrumenter, gått rundt 177000km Plate mellom baklyktene Sideskjørter Styreenhet ABS Servopumpe(uten reimhjul og braketter) AC-pumpe(uviss tilstand) AC Radiator Taklukemotor Dører med 4 el.vindu, Har og ellers noe småtteri. Har et skall som er ribba for motor,gir,fangere, forstilling og bakstilling, stoler, dørtrekk, midtkonsoll etc. Holder til i Harstad i Troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Stand på dører? Tenker da på rust osv. Farge? Sideskjørtene hele? Jeg kan hente..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Farge på dører, og er de rusta? Tenker på begge dører på sjåførsiden. Hva er igjen i skallet? har du noe bilder? Jeg kan også hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Jeg skal sjekke dørene imorgen, og ta litt bilder. Tror dem er diamantsvart, men skal som sagt sjekke opp imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Førstemann Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Drar i garasjen nå. Kommer tilbake i kveld med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ser greit ut, men er en bulk på venstre bakdør, helt øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Pris på M5 skjørta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Har du luftmassemåleren tli e34'n enda? event pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Pris på M5 skjørta? 1000kr. Nei luftmassemåler har jeg ikke, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Ser greit ut, men er en bulk på venstre bakdør, helt øverst. Men ingen rust? Kan du ta noen bilder? Gjerne av bulken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Deamit tony.. Budrunde nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Dørene er vell ikke noe hast for min del Men de skjørta vil jeg egentli ha. Veit av ett annet par og så er vell ingen hast. Dørene mine er for rustne til at jeg orker å pusse dem opp. Er vell samme farge som du har på din bil? Eller var din helsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ikke rust nei. Kan ta litt bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Tony: Jeg trenger diamantsvarte dører ja Mine er så inntrykt at det er ikke vits i å rette de opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå