ajsandberg Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Glemte kameraet hjemme idag, så fikk ikke tatt noe bilder. Dem er diamantsvart, og har som sagt kun sett èn bulk, og det er på bakdøra på sjåførsiden, kanskje 5x5cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Enda 8 dager til jeg eventuellt kan hente dem grunnet jobb. Bare en 4 timers kjøretur til harstad Ta noen bilder av skjørtene og. Regner med dem er diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Aha. Fire timer? Hvor bor du da? Nei skjørtene er mer sølv/grå-aktig slik som dem er levert på mange M5'er. Altså skjørt i annen farge enn bilen. Samme med leppa nederst på front og bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Aha. Fire timer? Hvor bor du da? Nei skjørtene er mer sølv/grå-aktig slik som dem er levert på mange M5'er. Altså skjørt i annen farge enn bilen. Samme med leppa nederst på front og bakfanger Bor i Storfjord i Troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ålreit. Har fikset meg et kamera nå, så skal få tatt bilder av dørene idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg er også int i sjørta er alle klips og fester med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrnelson Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 hei... du har vel ikke bremsekraftforsterker i fra den m5'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallaosen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 pris på mellomakslingen? kan du sende til bergen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Mannen leiter fortsatt etter kameraet siden han ikke er her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Hei beklager men har vært fri for internett, og så har jeg holdt på med å få skilter på 525en jeg bygde om til M5 så det har ikke blitt gjort noe her. Har fortsatt alt av delene, men vil helst slippe å sende dører/sideskjørt i post. Har også M5 instrumenter til salgs, 1500kr. Hilsen Arne ps. skal prøve å få lagt ut bilder i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 pris på mellomakslingen? kan du sende til bergen?? 1500kr. Vet ikke hvordan det blir å sende sånne ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 hei... du har vel ikke bremsekraftforsterker i fra den m5'n? Heisann, jo det har jeg. men vet ikke om jeg skal selge den, vurderer å montere den i 525'en da pedalvandringen ble litt lang med m5 bremser rundt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Kommer ned etter påske jeg så får jeg se hva jeg ender opp med tar med henger for sikkerhets skyld ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Har du m5 skjørta ennå? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå