kragz Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Har tenkt å bestille meg Dynavin spiller i min e46 når jeg har fått solgt 16:9 widescreen skjermen min, men jeg har også tenkt å selge: DVD leseren, video modulen, og radio modulen. Såg at det orange lyset på spilleren ikke lyste når radio modulen var frakoblet. Video modulen er forresten deffekt. Skjermen står bare å blinker svart/kvit Det jeg lurer på er hvordan dynavin spilleren fungeer, kan jeg selge alt i bagasjerommet? hva må kobles for å få dynavin spilleren til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 noen her inne som har byttet ut orginal montert navigasjon men dynavin spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Dynavin spilleren trenger ingenting av det orginale, den har egen GPS Antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Dynavin er en separat enhet, som egentlig kun trenger strøm og høytalertilkobling for å fungere. DVS, bytte til denne bør ikke være noe sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 det du må gjere for at dynavinene skal fungere i din bil er Kjøpe forlengelses kabler, fakra 5m, å trekke den i fra bagaksjerommet og til spilleren framme. grunnen til at du må trekke ny kabel er at radiomudulen og det greiene ligger baki bagaskjerommet på dei bilene med navigasjon. resten er forsatt PnP. alt som du trenger følger med dynavinpakken, dei med preface må kanskje kjøpe ein iso overgang til antenna for å bruke org, men det er berre 22kr på tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 takker:) regner me det blir bestilt så fort jeg får solgt skjermen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 vil anbefale jeff på e46fanatics eller stoopie_master her på forumet når du bestiller. begge to ligger på ca samme pris, 5000kr og dei skaffe ledningsnettet til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Nå holder jeg på å skru ut orginal navien og alt i bagasjerommet. Blir solgt i helga. Tar ut: cd veksler, dvd leser, radio modul og video modul. Det jeg lurer på er om der er noen forsterker til hk anlegget, er det noe jeg ikke må selge for at dynavin spilleren skal virke? Å så har jeg tenkt å sette inn kenwood spilleren min til jeg har fått dynavin spilleren, vil dette funger når jeg tar ut alt, må jeg koble sammen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 hk forsterkeren må du nesten ha, men du trenger forsatt forlengelses kabelen for å få kenwood spilleren til å fungere der framme. da det kun er bus kabel der org og dei forsvinner vel med navigasjonsanlegget. så med kenwood spilleren trenger du forlengelseskabelen pluss iso overgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasnesen Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei Vil ein få kjøyrecomputern inn på dynavin unitn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 nei ein vil nok ikkje det, på e46 så har du jo denne på speedometeret. på E39 så har du mulighet til å flytte MIDen inn i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Har montert dynavin i bilen min, kjøpte på schmiedmann;) syns spilleren virker veldig bra bortsett fra at ipod funksjonen er litt tungvindt. håper det kommer en oppdatering snart på ipod menyen. Ble mye bedre lyd av høytalerne + mer effekt. Noen som vet hvilke ledninger man skal koble sammen for å få lys i knappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 noen som vet hva som må kobler for å få lys i knappene på spilleren når man hadde oem navigasjon? å hvor finner man software update så det går ann å skifte sanger fra rattet i ipod modus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 eg har lys i mine knapper heile tida, ta kontakt med Stoopie_master her inne og hør om han har noen idee om ka det kan vere. Pørvd å skru opp lys styrken på dash ? ein kan kun bytte sanger via i ipod mode når du er inne på navigasjons delen, uten om det så må du nok vri på hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 da har jeg fått lys i knappene! var bare å koble sammen orange og rød på fakra kabelen i bagasjerommet:) Har også funnet ut at det går ann å skifte sanger via rattet i Ipod modus:) har dynavin v5. Håper det kommer en oppdatering sånn at ipoden begynner å spille igjen etter samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå