poison_4 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 heisann har nettopp kjøpt meg en m50b25 motor men den har 2 sånne gass spjeld? har aldrig sett dette før:S gass spjelde går liksom ut av innsuge også i en sving mot frontet. ka skjer visst eg ikke bruker det første for det står åpent hele tiden. dette er en vanos motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Hva mener du? Legg ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Det er nok ASC (Automatic Stability Control) eller Antispinn om du vil. Kan bare ta det vekk om du ikke har det på bilen din fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 skal bygge om fra 318 til 325 så har ikke noe av det fra før:P eneste bilde eg hadde akuratt no. men kan ta flere i måren visst dere trenger det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 skal bygge om fra 318 til 325 så har ikke noe av det fra før:P Da kan du bare ta det bort, men du må ha en litt lenger belg da. delenr: 13541427780 Belg innsprøyting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 supert tusen takk skal du ha:D ble litt redd no om eg måtte bygge om masse greier no:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå