Gå til innhold

kan slettes

Anbefalte innlegg

Takk for kommentarer :)

Jeg sprakk budsjettet en del, da jeg egentlig skulle handle en 728 med lite utstyr.

Den trenger helt klart noen fete hjul og senk, men går også med tankene om å ha den original med disse hjula #-o

Får se nå som snøen smelter og asfalten dukker frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes hadde ikke vært feil det, hihi! :) Kan ikke noe for at jeg digger den vogna di! hehe

Det gjør jeg! Får ikke det jeg vil ha for den så da blir det enda mer påkost og rundetider på nye rudskogen forhåpenligvis! Og mye show/racing stuk, hvis alt går veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trenger helt klart noen fete hjul og senk, men går også med tankene om å ha den original med disse hjula #-o

Får se nå som snøen smelter og asfalten dukker frem!

Lykke til med å klare å beholde den original :wink: Erfaringsmessig er det fryktelig vanskelig selv om man har bestemt seg på forhånd :)

Grattis med flott utgangspunkt hvertfall, og så får vi nesten håpe at du har gjort unna alt trøbbelet allerede og kan nyte kjørekomforten i lang tid uten mere tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så meget pen ut denne! gratulerer! senk og felger gjør underverker ja.

om du skal ha den forholdsvis original, hva med parallell felgene og litt senk? eibach 30mm eller noe? jeg liker hverfall de felgene godt. men blir sikkert vanskelig å holde ting originalt ;) klør i fingrene mine når jeg finner ting å kjøpe iaffal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker space-ace! Noen fine originale hjul hadde vært å foretrekke. Klør like mye i fingra her når jeg ser noe gromt å kjøpe, men saken er at jeg har en E30 cab jeg restaurerer, en uno turbo (corsa italiana prosjekt), samt en annen fiat å holde i gang :P

Skal vel ikke se bort ifra at den kan være heldig å få moderat senk, felger og dobble utblås i løpet av våren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...