325icab_88 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensek Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Flott bil du har der. hvor mye måtte du ut med for denne doningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Åh.. Jeg har så lyst på E38! Virkelig flott bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensek Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 trenger definitivt noen feite hjul på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 så jo flott ut denna da, du får fyre på flere bilder også. nye felger og senk gjør jo også underverker da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk for kommentarer Jeg sprakk budsjettet en del, da jeg egentlig skulle handle en 728 med lite utstyr. Den trenger helt klart noen fete hjul og senk, men går også med tankene om å ha den original med disse hjula Får se nå som snøen smelter og asfalten dukker frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Grattis med fet bil å riktig motor! Må få felg og senk på denne Stian! Blir morro med litt BMW cruising til sommern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takker Jonas Skulle vel likt å sett den skamlav med coilovers og 20" du Blir digg med litt cruising! Du beholder din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Yes hadde ikke vært feil det, hihi! Kan ikke noe for at jeg digger den vogna di! hehe Det gjør jeg! Får ikke det jeg vil ha for den så da blir det enda mer påkost og rundetider på nye rudskogen forhåpenligvis! Og mye show/racing stuk, hvis alt går veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Den trenger helt klart noen fete hjul og senk, men går også med tankene om å ha den original med disse hjula Får se nå som snøen smelter og asfalten dukker frem! Lykke til med å klare å beholde den original Erfaringsmessig er det fryktelig vanskelig selv om man har bestemt seg på forhånd Grattis med flott utgangspunkt hvertfall, og så får vi nesten håpe at du har gjort unna alt trøbbelet allerede og kan nyte kjørekomforten i lang tid uten mere tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 orginalt er kjedelig, hehe har senkesettet liggende i bagasjen på min, men har ikke hatt tid og montere det enda. gleder meg stort til og få bilen lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 så meget pen ut denne! gratulerer! senk og felger gjør underverker ja. om du skal ha den forholdsvis original, hva med parallell felgene og litt senk? eibach 30mm eller noe? jeg liker hverfall de felgene godt. men blir sikkert vanskelig å holde ting originalt klør i fingrene mine når jeg finner ting å kjøpe iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Takker space-ace! Noen fine originale hjul hadde vært å foretrekke. Klør like mye i fingra her når jeg ser noe gromt å kjøpe, men saken er at jeg har en E30 cab jeg restaurerer, en uno turbo (corsa italiana prosjekt), samt en annen fiat å holde i gang Skal vel ikke se bort ifra at den kan være heldig å få moderat senk, felger og dobble utblås i løpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Grattis med herlig vogn. E38 er et fantastisk karroseri og bilen kommer alltid til å se moderne ut, uansett trender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Takker Vært nede og rydda garasjen i dag. Fikk en liten kattevask. Nytt emblem ble bestilt så fort jeg kom hjem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå