Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettop kjøpt en 320 DA 2008 med Multifunksjonstaster på rattet. På rattet viser det

telefon og handsfree og på displayen viser at det har foretatt noen ringing. Vet noen om dette

er standard utstyr som følger med bilen. Selger påstår at det ikke følger med. Er litt nysgjerrig

om det er riktig informasjon fra selgeren.

Takk på forhånd!

Skrevet
Hei,

Jeg har nettop kjøpt en 320 DA 2008 med Multifunksjonstaster på rattet. På rattet viser det

telefon og handsfree og på displayen viser at det har foretatt noen ringing. Vet noen om dette

er standard utstyr som følger med bilen. Selger påstår at det ikke følger med. Er litt nysgjerrig

om det er riktig informasjon fra selgeren.

Takk på forhånd!

Høres ut som du har iDrive og Bluetooth, siden displayet viser at det er foretatt oppringing. Hvis det er riktig, så kan du koble mobilen til iDrive og få handsfree. Har du en liste over utstyret som er på bilen? Det at du har multifunksjonsknapper på rattet forteller ikke så mye om hva slags telefonmuligheter du har.

Skrevet

Du mangler nok 644 Forberedelse for Bluetooth. Så det ser ut som selger har rett. Hvorfor det kommer opp i displayet at det har vært ringt fra bilen, vet jeg ikke.

Skrevet
Hei,

Øverst til venstre kan du trykker på zooming, slik at det blir klarere bildet. :wink:

Men ikke stort nok.

Bildet vil fylle nettleservinduet ditt, så størrelsen er avhengig av hvor stort vindu du har. Surfer du på telefon, kan det bli et problem.

Skrevet

ja, jo stemmer forsåvidt men på min private 13" PC var det for smått til at jeg så det selv ved innzooming. Det er ikke et vanlig problem med andre bilder og tekstdokumenter..

Men ser nå at det ble bedre når jeg prøvde på jobbmaskinen med doble 22" høyoppløste skjermer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...