EirikL Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Skal klargjøre bilen for salg i løpet av tidlig sommer og trenger tips til hvem jeg bør bruke for detailing av eksteriør. Takker på forhånd for alle som vil hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 anbefaler deg å se innpå detailersclub.no. der innpå har de en "jobber ønskes" som du kan spørre i. masse dyktige folk innpå der. der får du hvertfall gode tips og lykke til. kan hjelpe deg å få det du vil ha dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speetu Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg vet at Scandicshine i verdal er veldig flinke men vet ikke om de tar på seg sånne oppgaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Har sjekket nettsiden til Scandicshine og jeg vet de er dyktige. Men jeg synes bare det er litt langt å kjøre bare for en polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Driver selv med litt detailing, men er ny i gamet, så har lite erfaring med maskinpolering. Har selv snakket endel med en av Trondheims beste (om ikke best) innenfor faget, han heter Cotte78 på forumet til Detailersclub.no, så du kan ta kontakt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå