sladjan Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Noen fra Bergen eller område som kunne tatt på seg en liten jobb ? Gi meg gjerne en lyd så blir vi enige om pris. 48313355 Mvh Sladjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 ingen som har tilgang til noe sånt i bergen? Har selv tilgang til glassblåsing, men den klarer ikke å ta pulverlakk. Så viss du trenger noen motordeler til å bli som nye kan jeg ta det for deg evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Morn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Så når jeg skal fjerne lakken på senterene på SSR-felgene mine, så kan du ta jobben? Edit: Du har jo Os Sandblåsing. De kan nok hjelpe deg med å få bort pulverlakk (vet dog ikke hvilke priser de opererer med). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Så når jeg skal fjerne lakken på senterene på SSR-felgene mine, så kan du ta jobben? Edit: Du har jo Os Sandblåsing. De kan nok hjelpe deg med å få bort pulverlakk (vet dog ikke hvilke priser de opererer med). Ja bare å ta kontakt Frode Den blåseren vi har er ut av drift akkurat nå, motoren på vifta gikk men ny e på vei så den e som ny om et par dager Vi er god kunde hos Os sandblåsing, så kan høre med de men e veldi usikker på om de har fin sandblåsing. Derfor jeg spurte her inne først. kansje noen har sandblåsekabinett liggende på sin jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 lå 4 felger der oppe som var ferdig blåst når jeg hentet bakstillingen min fra sanblåsing. Så de kan sikkert ta på seg denne jobben uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Legg igjen en beskjed om du finner ut av dette! Er interessert selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå